1. Robert Miśkowiak - 13 (3,3,3,3,1) (I raz w siódemce kolejki) - były indywidualny mistrz świata juniorów był niemal bezbłędny w meczu przeciwko KS ROW Rybnik. W zdobyciu kompletu "Miśkowi" przeszkodziło nieporozumienie z kolegą z drużyny w ostatnim biegu.
2. Tomasz Chrzanowski - 13 (3,2,3,2,3,0) (I) - GTŻ Grudziądz nie zaimponował w spotkaniu w Bydgoszczy i gdyby nie ambitna postawa wychowanka Apatora Toruń, kibice w Bydgoszczy oglądaliby pogrom.
3. Krzysztof Jabłoński - 12 (2,2,1,3,1,3) (I) - wychowanek Startu notuje bardzo udany początek sezonu, potwierdził to na trudnym terenie w Daugavpils, gdzie był najlepszym zawodnikiem swojej drużyny i jedynym, który potrafił nawiązać walkę z gospodarzami.
4. Grzegorz Walasek - 10+2 (3,2,3,1*,1*) (I) - początek sezonu dla Walaska układa się znakomicie. W kolejnym meczu wychowanek klubu z Zielonej Góry był czołowym zawodnikiem swojej drużyny i w klasyfikacji zawodników I ligi zajmuje 2. miejsce, przegrywa jedynie z Antonio Lindbaeckiem.
5. Roman Povazhny - 10+2 (3,1,3,1*,2*) (I) - 34-letni rosyjski żużlowiec mający również polskie obywatelstwo pokazuje, że nie wiek jest najważniejszy, a kondycja i wola walki. A tego nie zabrakło mu w spotkaniu przeciwko Startowi Gniezno.
6. Andrzej Lebiediew - 9 (3,w,3,0,3) (I) - 16-latek to jedna z nadziei łotewskiego żużla. W meczach na wyjazdach w tym sezonie raczej nie będzie błyszczał, ale na swoim torze może być groźny dla dużo bardziej doświadczonych zawodników. Pokazał to w poniedziałek, pokonując m.in. Nichollsa i Szczepaniaka. Lebiediew w siódemce kolejki zajmuje miejsce krajowego młodzieżowca.
7. Darcy Ward - 13+2 (3,2*,3,3,2*) (I) - komplet punktów w debiucie robi wrażenie. Budowanie zestawienia 3. kolejki zaczęliśmy właśnie od Australijczyka.
Siódemka sezonu tworzona jest zgodnie z obowiązującymi przepisami w rozgrywkach o DMP I ligi - w składzie musi być przynajmniej trzech zawodników krajowych, zawodnik z numerem 6 musi być zawodnikiem krajowym, w składzie nie może być więcej niż dwóch zawodników uczestniczących w cyklu GP.
Zobacz również: