Dlaczego warto?[color=#000000]
Karnet na sezon 2012 upoważnia do wejścia na 12 imprez żużlowych w Bydgoszczy poczynając od Kryterium Asów, poprzez mecze ligowe w rundzie zasadniczej, finał Młodzieżowych Indywidualnych Mistrzostw Polski, aż po wysokiej rangi imprezę międzynarodową, jaką jest półfinał Drużynowego Pucharu Świata! Jeśli dla niektórych kibiców to zbyt mały magnes, ŻKS Polonia Bydgoszcz postanowił upewnić ich, że warto nabyć całosezonową wejściówkę. W przypadku, gdy drużyna Polonii awansuje do fazy play-off, karnet będzie upoważniał do wejścia na wszystkie mecze o najwyższe cele.
Sceptyków, dla których drużyna Polonii Bydgoszcz nie pretenduje do miejsc medalowych w Enea Ekstralidze, przekonuje prezes Marian Dering[/color]. - Dajcie nam szansę! Poczekajmy kilka kolejek z ocenami. Rok temu były w Ekstralidze zespoły, którym wieszczono sukcesy, a wyszło zupełnie inaczej. Wierzę, że w sezonie 2012 Polonia wielu zaskoczy i pokażemy na co nas stać![color=#000000]
[/color]Wyjątkowy gadżet w prezencie[color=#000000]
Przy uruchamianiu sprzedaży karnetów bydgoski klub ogłaszał, że na wszystkich fanów, którzy zakupią całosezonowe wejściówki, czekać będzie gadżet Polonii Bydgoszcz. Przyszedł już czas na jego oficjalne ogłoszenie! Każdy kibic, który zakupił karnet lub zrobi to do 20 marca 2012 roku, otrzyma biało-czerwoną flagę Polonii Bydgoszcz z czarnym gryfem, z którą zawodnicy jeździli podczas ostatniego meczu ligowego w sezonie 2011.
- [/color]Kibiców, którzy deklarują swoją lojalność na cały sezon, chcemy szczególnie wyróżnić, bo są z drużyną na dobre i na złe. Dlatego też podczas pierwszego meczu ligowego przekażemy tę flagę, która jest symbolem naszego powrotu do elity, mam nadzieję, że już na stałe - mówi menadżer marketingu Piotr Januszkiewicz[color=#000000].
Kibice będą mogli odebrać gadżety przed pierwszym meczem ligowym z Falubazem Zielona Góra, który odbędzie się 9 kwietnia. Upominki czekać będą w namiocie klubowym Polonii Bydgoszcz usytuowanym przed trybuną główną.[/color]
Żużlowcy promują karnety[color=#000000]
Zawodnicy Polonii Bydgoszcz liczą na głośny doping swoich kibiców podczas meczów ligowych w sezonie 2012. Z tej okazji postanowili włączyć się w promocję sprzedaży karnetów poprzez udział w spocie reklamowym, który przez najbliższe dwa tygodnie pojawi się na łamach TVP Bydgoszcz i w lokalnych mediach.[/color]
Harmonogram emisji spotów reklamowych w TVP Bydgoszcz:[color=#000000]
1. Piątek, 2 marca - po Zbliżeniach wieczornych, przed wiadomościami sportowymi
2. Sobota, 3 marca - po Zbliżeniach wieczornych, przed wiadomościami sportowymi
3. Poniedziałek, 5 marca - przed Zbliżeniami popołudniowymi
4. Wtorek, 6 marca - po Zbliżeniach wieczornych, przed wiadomościami sportowymi
5. Środa, 7 marca - przed Zbliżeniami popołudniowymi
6. Czwartek, 8 marca - po Zbliżeniach wieczornych, przed wiadomościami sportowymi
7. Piątek, 9 marca - po Zbliżeniach wieczornych, przed wiadomościami sportowymi
8. Niedziela, 11 marca - po Zbliżeniach wieczornych, przed wiadomościami sportowymi
9. Poniedziałek, 12 marca - przed Zbliżeniami popołudniowymi
10. Środa, 14 marca - po Zbliżeniach wieczornych, przed wiadomościami sportowymi
- [/color]Chciałbym bardzo serdecznie podziękować wszystkim osobom zaangażowanym w przygotowanie tej reklamy. Szczególnie zawodnikom, Witkowi Albińskiemu, który wcielił się w rolę kibica i przede wszystkim Darkowi Kusiowi z ITV24 - współautorowi pomysłu i głównemu jego realizatorowi. Słowa uznania kieruję również w stronę prezesa Mariana Deringa, który czuje potrzebę wprowadzania innowacyjnych działań marketingowych i często je inspiruje[color=#000000] - wyjaśnia Januszkiewicz.
- [/color]Stworzenie spotu reklamowego to pierwsza część kampanii reklamowej z wykorzystaniem wizerunku zawodników. Już niebawem po raz kolejny zaskoczymy naszych kibiców. Powiem tylko, że wszyscy żużlowcy Polonii Bydgoszcz w przerwie zimowej wzięli udział w ekskluzywnej sesji zdjęciowej. Na tym na razie poprzestanę i poproszę fanów o odrobinę cierpliwości - zakończył menadżer marketingu bydgoskiej Polonii.