Start podpisał ważne umowy sponsorskie

Posiadanie silnego zaplecza sponsorskiego jest tak samo ważne, jak kontraktowanie zawodników. W piątek Start Gniezno podpisał nowe umowy z partnerami biznesowymi.

Podczas zaplanowanej na ten dzień konferencji prasowej, Start Gniezno podpisał nową umowę z firmą Cembrit z Trzemeszna. - Jako firma dbamy o naszą lokalną społeczność, jednocześnie starając się, aby obszar naszych działań objął teren całego kraju. Podobnie jest w przypadku działań sponsorskich. Wspieramy drużynę z pobliskiego miasta, liczymy jednak, że jej dobra pozycja w rozgrywkach ogólnopolskich pozwoli nam na zwiększenie rozpoznawalności marki w całej Polsce. Nie bez znaczenia przy podpisywaniu umowy sponsorskiej był również fakt, iż tegoroczny finał MMPPK, jak również finał Drużynowych Mistrzostw Świata Juniorów, odbędzie się w Gnieźnie - przekonywał Marcin Duszczak, przedstawiciel firmy.

Na mocy zawartej umowy Cembrit została sponsorem rangi biznes, a ponadto objął swoim mecenatem gnieźnieńskich młodzieżowców. Podobnie jak w ubiegłym sezonie, juniorzy Startu we wszystkich rozgrywkach będą występować pod nazwą Cembrit Start Gniezno. - Nie stawiamy żadnych wyzwań zawodnikom. W tym wieku najważniejszy jest stały rozwój umiejętności sportowych. Liczymy jednak, iż uzyskane wyniki będą nie gorsze niż rok temu, gdy drużyna sięgnęła po srebrny medal Młodzieżowych Drużynowych Mistrzostw Polski, a jeden z zawodników - Oskar Fajfer, poza zdobyciem trzeciego miejsca w zawodach Brązowego Kasku, uczestniczył w cyklu imprez w ramach Indywidualnych Mistrzostw Świata Juniorów - dodał.

Tego samego dnia klub poinformował o sfinalizowaniu rozmów z kolejnymi partnerami biznesowymi: Hawa, Valtra i LNB. - Szefostwo naszego klubu dość wcześnie, bo jeszcze w ubiegłym roku, zbudowało silny zespół, przed którym postawiono jasny sportowy cel, jakim jest awans do Enea Ekstraligi. Aby te ambitne plany mogły zostać zrealizowane, niezbędne jest poważne wsparcie naszych sponsorów. Bardzo nas cieszy, że sukcesywnie liczba naszych partnerów powiększa się. My ze swojej strony czynimy starania, aby wszystkie marki, które mamy przyjemność prezentować, były pozytywnie postrzegane przez naszych kibiców - tłumaczy Marcin Śliwiński, menedżer ds. sprzedaży i marketingu.

Źródło artykułu: