"Twoja druga młodość" to kampania skierowana do kibiców seniorów. - Żużel to sport typowo rodzinny, nie tylko ze względu na to, że większość imprez rozgrywanych w Polsce odbywa się w niedzielę, lecz ze względu na wielopokoleniową publiczność na trybunach - tłumaczy Marcin Śliwiński, menedżer ds. sprzedaży i marketingu Startu Gniezno. - Większość z nas pierwszy raz na mecz żużlowy przyszła z rodzicami czy dziadkami, to właśnie im poświęcamy projekt zatytułowany "Start Gniezno - Twoja druga młodość".
W ramach kampanii Start przygotował cztery spoty filmowe (mechanik, kierownik, żużlowiec i kibicka). - Krótkie historie, zamknięte w czterech spotach ukazują wieloletnią miłość do speedwaya, jaka drzemie w naszych najstarszych kibicach. Być może obudzą one w starszych kibicach wspomnienia, dzięki którym ponownie zaczną przychodzić na stadion, albo młodzież zachęci starszych domowników do przeżywania wspólnych emocji - dodaje.
Spoty powstały przy współpracy klubu z firmą WIPI z Warszawy.
Mechanik
{"id":"","title":""}
Kierownik
{"id":"","title":""}
Żużlowiec
{"id":"","title":""}
Kibicka
{"id":"","title":""}
Na razie spoty są dostępne wyłącznie w Internecie, ale wkrótce mają trafić na ekrany telewizorów, tak aby obejrzała je jak najliczniejsza rzesza kibiców. Niewykluczone, że zostaną udostępnione jeszcze w innych miejscach. Wszystko po to, aby zachęcić do przychodzenia na stadion jak największą liczbę fanów seniorów. - Zależy nam na tym, aby na nasz stadion przychodziły całe rodziny i spędzały czas dzieląc wspólną pasję i tworząc niezapomniane widowiska sportowe - przekonuje Śliwiński.
Dodajmy, że kibice seniorzy (emeryci i renciści) są uprawnieni do biletów ulgowych.