- Jak na razie jest to jeden autobus, który będzie kursować na różnych liniach po Częstochowie. Chcemy w ten sposób pokazać się jako Włókniarz w różnych częściach naszego miasta i przypomnieć się niektórym kibicom, że jesteśmy i że liczymy na ich doping oraz mocne wsparcie cały czas. Oczywiście być może tego rodzaju reklama w przyszłości się rozwinie, ale obecnie za wcześnie, aby o tym mówić - stwierdził prezes częstochowskiego Włókniarza, Paweł Mizgalski.
Ponadto częstochowianie jako pierwszy klub żużlowy w Polsce uruchomili klubową aplikację mobilną. Będzie ona dostępna dla użytkowników Androida. Aplikacja zawiera najświeższe informacje na temat klubu, kadrę Włókniarza, tabelę i terminarz Enea Ekstraligi. Jednak najistotniejszą jej zaletą są tekstowe relacje na żywo z meczów biało-zielonych. Wersja testowa tutaj.
P.S.
Może Czytaj całość