Nadwarciański klub cały czas zachęca kolejnych fanów, by decydowali się na całoroczne wejściówki.
Ilość sprzedanych karnetów w trwającej przerwie między sezonami może zadowalać. Bo choć tegoroczny skład różni się nieco od zeszłorocznego dream-teamu, kibice systematycznie zakupują całoroczne wejściówki na ligowe mecze. - Wierność fanów Stali nie zna granic. Cieszymy się, że jesteście z nami, bo wspólnie stanowimy wielką siłę pomimo przeciwności - mówi Jacek Gumowski, marketing manager klubu.
W środę na zakup karnetu zdecydowała się 2100 osoba. Co skłania fanów do nabycia wejściówki całosezonowej? Przede wszystkim szereg profitów, jakie taka transakcja ze sobą niesie. Po pierwsze kibice dzięki karnetowi otrzymują możliwość zakupu biletu na Speedway Grand Prix w Gorzowie za jedyne 60 złotych. Po drugie karnet wyrabiany jest jako karta kibica, czyli przedpłacona karta pay pass. Dzięki niej otrzymujemy rabaty w przeszło 20 punktach partnerskich Stali. Ale to nie wszystko.
- Każda karta kibica to również wsparcie dla naszej lokalnej społeczności, bo klub finansuje dzięki nim zakup odblaskowych kamizelek dla gorzowskich przedszkolaków. Ponadto od każdej transakcji dokonanej w punktach naszych partnerów część wydanej kwoty trafia do klubu i przeznaczona jest na szkolenie młodych żużlowców. Nie muszę chyba podkreślać, jak ważni w dzisiejszym speedway'u są wychowankowie. Dzięki użytkowaniu karty przyczyniamy się do ich rozwoju - dodaje Filip Praski, specjalista ds. public relations w gorzowskiej Stali.
Jakby tego było mało, karnet to także nagrody, które będą losowane podczas trzeciej kolejki żużlowej Ekstraligi. Od pewnego czasu co piątek do ogólnej puli wpada nowa nagroda. I tak będzie aż do rozpoczęcia sezonu i rozstrzygnięcia konkursu.