Zielonogórski klub ruszył z akcją społeczną, która ma zachęcić kibiców do uczestnictwa w meczach żużlowych. Hasło przewodnie akcji marketingowej to: "Na żużlu jest fajnie!"
W ciągu najbliższych dni na ulicach Zielonej Góry pojawią się billboardy oraz plakaty z wizerunkami kibiców oraz zawodników Stelmet Falubazu Zielona Góra. W akcji udział wzięli dwaj obecni żużlowcy ekipy spod znaku Myszki Miki - Patryk Dudek i Piotr Protasiewicz oraz legenda Falubazu - Andrzej Huszcza.
Tak na marginesie: to przypomniało mi się, iż moja polonistka (już niestety Śp.) nie cierpiała tego słowa i twierdziła że fajnie to pies s.a ale to było dawniej a teraz to wszyscy chcą być do pCzytaj całość
martuśka
28.03.2013
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Wszystko jest fajne i jest fajnie o! :)
Squalo
28.03.2013
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Fajnie, że jest fajnie! Dlaczego, co niektórych drażni to słowo? Przecież ono takie fajne...;-)
sympatyk zuzla
27.03.2013
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
KAŻDA REKLAMA JEST DOBRA ALE JESZCZE LEPSZA REKLAMA TO JEST TAŃSZA WEJŚCIÓWKA. LEPIEJ MIEĆ PEŁEN STADION WIDZÓW ZA TAŃSZE PIENIĄDZE NIŻ 1/4 STADIONU I GDZIE JEST WIĘKSZY ZAROBEK POZDRAWIAM.
Rolasek
27.03.2013
Zgłoś do moderacji
4
1
Odpowiedz
- Panie dyrektorze, potrzebujemy jakiegoś chwytliwego sloganu. - hmm...Na żużlu...jest...hmm...fajnie. - Cholera...Teraz to już wiem, dlaczego pan jest dyrektorem.
Zalogowani mogą więcej
Dodaj ulubione ligi, drużyny i sportowców, aby mieć ich zawsze pod ręką
- hmm...Na żużlu...jest...hmm...fajnie.
- Cholera...Teraz to już wiem, dlaczego pan jest dyrektorem.