Kolejny rekord oglądalności w ENEA Ekstralidze! SBP najchętniej oglądaną pozycją żużlową!

W sobotę i niedzielę rozegrano kolejne spotkania polskich lig żużlowych. W ENEA Ekstralidze po raz kolejny pobity został rekord oglądalności.

Platforma NC+ pobiła kolejny rekord oglądalności. Spotkanie 4. kolejki ENEA Ekstraligi pomiędzy Fogo Unią Leszno a SPAR Falubazem Zielona Góra obejrzało łącznie 206 123 widzów. Mecz Unii z Falubazem był także drugą najchętniej oglądaną pozycją sportową niedzieli. Przypomnijmy, że wcześniejszy rekord pobity został w 3. kolejce, kiedy mecz SPAR Falubazu Zielona Góra z Unibaksem Toruń oglądało 205 tysięcy widzów.
[ad=rectangle]
Drugie niedzielne spotkanie ENEA Ekstraligi pomiędzy Unibaksem Toruń a Grupą Azoty Unią Tarnów na żywo śledziło 158 260 widzów. Słabszym zainteresowaniem cieszył się sobotni pojedynek pomiędzy KantorOnline Włókniarzem Częstochowa a Betardem Spartą Wrocław, który zobaczyło 87 084 widzów.

Najchętniej oglądaną pozycją żużlową minionego weekendu była jednak transmisja z 2. rundy Speedway Best Pairs Cup w Landshut, którą obejrzało 246 544 widzów.

Mecz Nice Polskiej Ligi Żużlowej pomiędzy Orłem Łódź a KMŻ Lublin w TVP Sport zobaczyło 105 286 widzów.

Wybrane pozycje minionego weekendu, ze szczególnym uwzględnieniem spotkań i turniejów żużlowych:

StacjaProgramAMR
Polsat Sport Formuła 1: Grand Prix Hiszpanii 362384
Eurosport Speedway Best Pairs Cup - Landshut 246544
NC + Fogo Unia Leszno - Spar Falubaz Zielona Góra 206123
NC + Unibax Toruń - Grupa Azoty Unia Tarnów 158260
Eurosport Giro d'Italia 142124
TVP Sport Finał turnieju WTA w Madrycie 130624
Polsat Sport Studio Formuły 1 129386
TVP Sport Orzeł Łódź - KMŻ Lublin 105286
NC + KantorOnline Włókniarz Częstochowa - Betard Sparta 87084
Polsat Sport Extra T-Mobile Ekstraklasa: Korona Kielce - Podbeskidzie 82474
NC + Magazyn Enea Ekstraligi 38530

Zestawienie oglądalności spotkań Enea Ekstraligi w nSport:

KolejkaMecz nr 1Mecz nr 2Mecz nr 3Średnio
1. kolejka 123000 87000 129000 113000
2. kolejka 176000 158000 132000 155333
3. kolejka - 171000 205000 188000
4. kolejka 87084 158260 206123 150489
11 spotkań Łącznie 1632467 Średnio 148406

Zestawienie oglądalności spotkań Nice Polskiej Ligi Żużlowej w TVP Sport:

KolejkaOglądalność
1. kolejka -
2. kolejka 120100
3. kolejka 145400
4. kolejka 105286
Razem: 370 786 Średnio: 123 595

Dla porównania - średnia oglądalność żużla na platformie NC + w minionym sezonie wynosiła 93 194 widzów (dane wg AGB Polska). Najwyższa średnia oglądalność wyniosła 178 060 widzów (Stelmet Falubaz Zielona Góra - Unibax Toruń). Średnia oglądalność żużla w TVP Sport sezonie 2013 wynosiła 160 347 widzów (dane wg AGB Polska). Najwyższa średnia oglądalność wyniosła 265 539 widzów (Tauron Azoty Tarnów - Stal Gorzów). Statystyki oglądalności platformy NC+ i TVP Sport w sezonach 2009 - 2013:

SezonStacjaŚrednia oglądalność live
2009 TVP Sport 121 390
2010 TVP Sport 106 206
2011 TVP Sport 151 164
2012 TVP Sport 160 347
2013 NC + 93 194


Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!

Komentarze (45)
avatar
Partia
15.05.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ciekawe jak Mnie zaliczyli, klikałem pilotem co chwile między eurosportem, a nc . Podejrzewam, że co 2 tak robił.. 
avatar
Łowca Moskita
15.05.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
jak tak dalej bedzie to za 10 lat, kazda stacja telewizyjna bedzie musiala placic za prawa telewizyjne dla transmisji zuzlowej ekstraligi, tyle ile placi sie teraz za mozliwosc transmisji Formu Czytaj całość
avatar
Nico Rosberg
14.05.2014
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
może to nie jest miejsce na ten komentarz ale wszyscy mówili że Formuła 1 ma fatalną oglądalność - 362384 osób oglądało wyścig z tego co piszą i to na kodowanym kanale! F1 na główny Polsat! 
avatar
Bruin
14.05.2014
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Odkąd nc usuneli "górników" nie mam do poziomu transmisji żadnych zastrzen. Tak jak powiedzieli poprzednicy, jedyni minus to zasieg tego kanału. trudno zachecic zuzlem nowych kibicow, skoro ni Czytaj całość
Widzę Myszy
14.05.2014
Zgłoś do moderacji
3
4
Odpowiedz
Marka Falubazu powodem wzrostu popularnosci zuzla. Takie sa FAKTY. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.