Mirosław Dudek: Zmiana tłumików nic nie wnosi
New Speedway Foundation zapowiada kolejne prezentacje i testy silników Jawy, które są pozytywnie oceniane przez byłych żużlowców i mogą być alternatywą dla obecnie używanego sprzętu.
New Speedway Foundation zapowiada, że już wkrótce przeprowadzone zostaną kolejne testy sprzętu Jawy. - Mamy obecnie cztery silniki przygotowane przez teamy Adama Skórnickiego i Rafała Dobruckiego. Nie jest wykluczone, że obaj zawodnicy wystąpią podczas Polish Speedway Battle w Pile. Rozmawialiśmy już z organizatorami i nie jest wykluczone, że w czasie turnieju rozegrany zostanie bieg o puchar prezydenta Piły właśnie na naszym sprzęcie. Mieliśmy mieć spotkanie w Krsko z udziałem zawodników z Austrii i Słowenii. Niestety pogoda pokrzyżowała jednak plany. Nie znamy kolejnego terminu. W planach mamy wyjazd do Landshut i Anglii do Sama Ermolenki. W październiku będzie turniej w Lublinie i tam również się pojawimy. Idziemy z tym w świat, bo opinie zawodników są bardzo przychylne, a to jest dla nas najważniejsze. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, jak na sprzęcie Jawy spisuje się Paweł Hlib. Aż żal, że ten zawodnik dalej nie startuje, bo jego jazda była bardzo widowiskowa - dodał Dudek.
Treningowy bieg Adama Skórnickiego i wychowanka Fogo Unii - Marcina Nowaka:
Trening w Lesznie , Sqóra na 2 zaworowej Jawie NSF kontra Marcin Nowak na GMie po tuningu :)
Posted by New Speedway Foundation on 26 maja 2015
-
kaz Zgłoś komentarz
Wie ktoś coś więcej o tym silniku, foty, dane tech. etc. Pzdr. -
ADASOS Zgłoś komentarz
motorem postępu ku normalności w żużlu. -
RECON_1 Zgłoś komentarz
Przydalyby sie jakies pokazowe zawody na roznych torach zeby moc wpelni to ocenic. -
HERMAN Zgłoś komentarz
Dudek, ty bierz się za trenowanie Falubazu, a nie jawą dilujesz. -
Wandal Zgłoś komentarz
sprzęt fajna sprawa, tylko że zawodnicy będą jeździć wolniej o 20-30km/h teraz wychodzi że jeszcze ciszej.. równie dobrze to może całkiem dobić tą dyscypline. -
CG1979 Zgłoś komentarz
Co z tego, że tańsze, skoro 2 razy cichsze niż obecne. To ma być żużel czy jakaś popierdółka? -
Adam Karwot Zgłoś komentarz
proponuje by były z starymi tłumikami przelotowymi z lat 1995-2010. -
kangur-Gold Coast Zgłoś komentarz
pieknej discypliny!!! Pozdrowienia i zobaczenia w Polsce w 2016. Kangur -
Adam Karwot Zgłoś komentarz
Zobaczyłem filmik i nie uważacie że te motory brzmią zbyt cicho? Tak jak było na nieprzelotowych tłumikach? Chyba że to kwestia tego nagrania. -
Sartoris Zgłoś komentarz
Chętnie bym pomógł w działaniu. -
Sartoris Zgłoś komentarz
jeździ coraz mniej młodych adeptów, speedway nie rozwija się tam gdzie nie ma zbyt wielkich pieniędzy w tym sporcie (prawie wszędzie poza Polską). Jakie obecnie szanse ma biedny zawodnik z kraju typu Austria, Francja czy Słowenia (chodzi o poziom żużla i kasy w tych krajach) w rywalizacji z krezusami z polskiej ligi, którzy mają co najmniej kilka podkręcanych silników? Żużel to prosty sport, nie równajmy do Formuły 1, bo za kilka lat zostanie kilkunastu zawodników na poziomie. to prowadzi do absurdu. -
Tyrion Zgłoś komentarz
Mogliby zrobić pokazowy mecz na tych silnikach z topowymi raiderami. -
H B Baxxter Zgłoś komentarz
I tak pewnie FIM Zabroni