W Lublinie liczą na obecność 4-5 tysięcy widzów. Taśma nie będzie problemem

W sobotę na Stadionie Miejskim przy Al. Zygmuntowskich w Lublinie rozegrany zostanie 2. finał [tag=10773]IMŚJ[/tag]. Organizatorzy zapewniają, że przygotowania do imprezy są już na finiszu i liczą na sporą frekwencję.

W tym artykule dowiesz się o:

- W tym tygodniu finalizowaliśmy trwającą od pół roku pracę związaną z organizacją lubelskiego finału Indywidualnych Mistrzostw Świata Juniorów. W piątek wszystkie kwestie powinny być już załatwione, jesteśmy gotowi - mówi prezes KMŻ Motoru Lublin Andrzej Zając.

[ad=rectangle]
W ostatnich dwóch meczach ligowych rozegranych na lubelskim owalu (przeciwnikami Koziołków były w nich kolejno Polonia Piła i Kolejarz Intermarche Rawicz) organizatorzy mieli ogromne problemy z działaniem maszyny startowej. Doszło nawet do tego, że w obu spotkaniach w kilku biegach startowano po zgaśnięciu zielonego światła. Prezes lubelskiego klubu zapewnia jednak, że o takiej sytuacji podczas sobotniego czempionatu juniorów nie będzie mowy.

- W niedzielnym meczu z Kolejarzem taśma znów pokazała swój "urok", problemy pojawiły się po podniesieniu jej o kilka centymetrów z polecenia sędziego. Wiemy jednak, jak sobie z tym poradzić i w sobotę powinna pracować bez zarzutu - wyjaśnia prezes KMŻ.

Lubelski klub został wsparty w organizacji finału przez władze samorządowe, które uznały to wydarzenie za świetną możliwość promocji miasta. Jak informuje Zając, pieniądze te oraz kwoty od sponsorów pozwolą na bezproblemowe zorganizowanie imprezy, na której Motor powinien jeszcze zarobić.

- Otrzymaliśmy wsparcie ze strony miasta i Urzędu Marszałkowskiego, a także wielu sponsorów indywidualnych. Uważam, że spokojnie pokryjemy koszt organizacji i jeszcze jakieś pieniądzem, może niewielkie, zostaną na spłatę części zeszłorocznych zobowiązań klubu - twierdzi sternik ekipy znad Bystrzycy.

Finał IMŚJ będzie największym żużlowym wydarzeniem w Lublinie od czasu rozegranego w październiku 2013 roku meczu Polska - Mistrzowie Świata. Dlatego też organizatorzy mają nadzieję, że na trybunach pojawi się sporo kibiców.

Bartosz Zmarzlik jest jednym z faworytów do złota IMŚJ
Bartosz Zmarzlik jest jednym z faworytów do złota IMŚJ

- Na finał już na początku tygodnia sprzedaliśmy ponad tysiąc biletów, z czego trzysta podczas samego spotkania z Kolejarzem. Byłbym bardzo zadowolony z frekwencji na poziomie czterech czy pięciu tysięcy widzów, ale jak faktycznie będzie, dowiemy się w sobotę - mówi prezes Motoru.

Sporo dyskusji w lubelskim środowisku żużlowym wywołała niedawna decyzji organizatorów o zmianie godziny zawodów. Przeniesiono ją z wieczora na popołudnie, co spotkało się z krytyką części kibiców, którzy podkreślają, że przy obecnej fali upałów może to bardzo negatywnie odbić się na frekwencji. Klub tłumaczy się z decyzji, przywołując fakt, że o tej porze, w której pierwotnie miał rozpocząć się finał IMŚJ, w szwedzkiej Kumli wystartuje 3. runda IME.

- Początkowe plany były takie, że zawody rozegrane zostaną o godzinie 19:00, przy sztucznym oświetleniu. Wiadomo, że jest to zawsze dodatkowa atrakcja dla kibica. Niestety o tej porze zaczyna się SEC w Szwecji, a chcemy dać fanom możliwość obu tych wydarzeń - IMŚJ na żywo na stadionie, a SEC przed telewizorem - tłumaczy Zając.

Komentarze (16)
avatar
sympatyk żu-żla
15.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
P, Zając dobrze by to było aby tylu widzów zasiadło na trybunach ogromny zastrzyk gotówki był by, można było by nawisy płatnicze polikwidować, powodzenia. 
avatar
AveMotor
14.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Idę o zakład że będzie mw 800-1200 osób 
avatar
Lubelski Motor
14.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Szkoda tylko że Pan Prezes nie pytal nas kibiców czy my wogóle będziemy oglądali SEC,czy wolimy zawody o randze MŚ o normalnej godz.np.19.Cos mi sie wydaje że SEC to wymówka a brak kasy stoi na Czytaj całość
avatar
Daniel Worobiec
14.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ta napewno o 16 w samiutki upał, bez możliwości wejścia z własną butelką wody będzie 3-4 tysiące kibiców. Już to widzę. O ile pamietam to na finale złotego kasku było najwięcej kibiców ,ale zaw Czytaj całość
avatar
.Tomtom
14.08.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.