Renault Zdunek Wybrzeże ma nowego sponsora strategicznego. "Cel jest jasny i klarowny, finał Nice PLŻ"

W środę Renault Zdunek przedstawiło nowego sponsora strategicznego. Klub przedstawił też plany na 2016 rok. Celem jest awans do finału Nice PLŻ, w czym mają pomóc ostatnie pozytywne wiadomości wokół klubu.

Żużlowcy z Gdańska mają komfortową sytuację i jasne cele na sezon. - Mamy zawodników, nie grozi nam też zapaść finansowa. Wiemy do czego mamy dążyć. Trzeba postawić cel, a następnie go zrealizować. Naszym jest finał Nice PLŻ i to jasna sprawa. Myślimy już o kolejnym sezonie, ten to już zadanie trenera. W grudniu chcemy wiedzieć w którym miejscu jesteśmy i jakim budżetem będziemy dysponowali. Zbieramy już pieniądze na 2017 rok - powiedział Tadeusz Zdunek, prezes klubu.

Gdańszczanie tym razem mogą w spokoju przygotowywać się do sezonu. - W ostatnim czasie dzięki MOSiR-owi zamontowaliśmy nowe bandy. Mamy korzystny terminarz, którego propozycja wyszła od nas. Do tego dysponujemy młodym, ambitnym skład wspartym kilkoma doświadczonymi zawodnikami. W sprawach organizacyjnych też jest coraz lepiej. Kontaktuje się z nami coraz więcej firm i gromadzimy środki - dodał Zdunek.

Podczas konferencji ogłoszono również nowego sponsora strategicznego klubu. Została nim firma Theo Polska Sp. z o.o., oddział francuskiej firmy. Klub będzie firmował jej flagowy produkt, krople do oczu marki Hyabak. - Do współpracy przekonała nas pasja widoczna w działaniach przedstawicieli klubu oraz analiza biznesowa. Wierzę, że ta pasja doprowadzi nas do PGE Ekstraligi. To przełoży się na rozpoznawalność firmy - stwierdził Stefan Jaworski, prezes firmy.

Gdańszczanie jeszcze przed inauguracją mają mieć 50 sponsorów. - W kwietniu 2015 roku mieliśmy pierwsze deklaracje sponsorów z Klubu 200. Optymistycznym założeniem było podpisanie umów z 50 sponsorami na 2016 rok. Jeszcze nie rozpoczął się pierwszy mecz, a wiemy już że będziemy mieli 50 sponsorów, w tym 12 strategicznych. Firma Theo Polska Sp. z o.o. jest druga spoza Trójmiasta. Dziś ustaliliśmy również wszystkie szczegóły umowy z Kompanią Piwowarską, która wraca do sponsorowania klubu po trzech latach. Nie spoczywamy na laurach. W najbliższym tygodniu podpiszemy siedem kolejnych umów sponsorskich. To przerosło nasze oczekiwania - powiedział Sławomir Maczuga, członek zarządu klubu.

Komentarze (41)
avatar
RECON_1
11.03.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Czyli wychodzi na to ze Zdunek robi kawal dobrej roboty w Gdańsku i dla niektórych moze byc wzorem. 
avatar
sympatyk żu-żla
9.03.2016
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Ciezy że Gdańsk ma strategicznego sponsora, Parcie na ex ligę jest złym doradcą aby znów nie doszło do nieciekawych sytuacji w klubie, 
avatar
Dupcio
9.03.2016
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
I tak trzymać gdańszczanie :D Pozdrowienia od GKM 
avatar
DB Magpie
9.03.2016
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
avatar
pawel88
9.03.2016
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Oto chodzi. Zdunek i reszta robi kawał dobrej roboty. Powodzenia.