TŻ Ostrovia zrobiła biznesplan. Wiemy ile może wydać klub

Żużel w wydaniu ligowym wraca do Ostrowa Wielkopolskiego. Działacze TŻ Ostrovia do pierwszego sezonu w PLŻ 2 podchodzą bardzo ostrożnie.

- Zrobiliśmy niedawno biznesplan. Przyznam, że do tematu finansów podeszliśmy bardzo ostrożnie. Założyliśmy sobie maksymalne koszty i minimalne wpływy - mówi w rozmowie z portalem WP SportoweFakty prezes Radosław Strzelczyk.

TŻ Ostrovia Ostrów Wlkp. zakłada, że sezon 2017 będzie kosztować klub maksymalnie 1 350 000 zł. W tej kwocie mieści się zarówno sfinansowanie działalności pierwszej drużyny jak i szkółki żużlowej. Warto jednak podkreślić, że ostrowianie mogą i powinni wydać dużo mniej. Biznesplan, który przygotował klub, zakłada bardzo optymistyczny scenariusz w kwestiach sportowych - wszystkie wygrane mecze, w każdym z nich około 60 punktów wraz z bonusami i jazda w finale rozgrywek. Jeśli weźmiemy pod uwagę potencjał innych ekip, zwłaszcza tej z Lublina, taka sytuacja jest raczej mało prawdopodobna. - Lepiej podchodzić do tematu ostrożnie. Wtedy jest większa szansa, że zakończymy rok na plusie. Myślę, że taki scenariusz jest bardzo realny - mówią nam w klubie.

Ostrovia bardzo liczy na kibiców. Działacze uważają, że głód żużla jest widoczny. W sezonie 2017 byliby zadowoleni z ponad 3000 widzów na każdym meczu. W grudniu klub zamierza uruchomić sprzedaż karnetów. Prezes Strzelczyk marzy o tym, żeby udało się ich sprzedać około tysiąca.

Cały czas trwają również rozmowy ze sponsorami. Pod tym względem jest coraz lepiej. A zadania łatwego w Ostrowie nie mieli. Klimat wokół żużla zepsuła między innymi tzw. "afera alkoholowa" po meczu z Lokomotivem Daugavpils. Po tym wydarzeniu wielu ostrowian miało dość czarnego sportu. - Już teraz zauważamy, że dobrym ruchem było powołanie spółki. Sponsorzy widzą, co dzieje się z każdą złotówką i patrzą na nas przychylniej. Mamy już pierwsze deklaracje, a kolejne rozmowy przed nami - tłumaczy Strzelczyk.

ZOBACZ WIDEO Janusz Ślączka: Pierwszy krok to awans do play-offów. Finały to już inne mecze

Ostrowianie czekają również na wysokość wsparcia, które otrzymają z miejskiej kasy. Cały czas szukają innych źródeł finansowania. Działacze zamierzają mocno postawić na sprzedaż gadżetów, które mają być atrakcyjne i przyciągać kibiców. Klub chce również sam prowadzić catering podczas meczów.

W założeniach finansowych klubu na sezon 2017 znajduje się także szkolenie młodzieży. Treningi adeptów odbywają się już teraz kilka razy w tygodniu. Zajęcia obejmują ćwiczenia koordynacyjne w hali, fitness i siłownię. Nabór do szkółki cały czas trwa.

Komentarze (43)
Aluś Banduś
4.12.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Właśnie jak nie widzisz problemu to nie mamy o czym rozmawiać. A jeśli Wodniczak ma jeszcze jakiś związek z żużlem to ja nie mam więcej pytań. Twoja wypowiedź to zwykły bełkot, nic więc pseudo Czytaj całość
Aluś Banduś
3.12.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Dla obrońców Wodniczaka i spółki oto poziom, którego bronicie ? .... 
avatar
sympatyk żu-żla
2.12.2016
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Składem jaki ma Ostrów raczej finał ligi ,wygranie wszystkich meczy jest tylko pobożnym marzeniem lub życzeniem .Jak na razie klubowi takie coś nie grozi w tym sezonie. 
Maciej Karolczak
2.12.2016
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Witaj Darek 1979! Oraz wszyscy kibice czarnego sportu . Moze bedzie dobrze, chociaz tyle razy juz mialo byc, bylo i prawie juz ten awans tez byl. Fajne czasy fajny zuzel, fajny klimat , tylko r Czytaj całość
Saimon
2.12.2016
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ostrów powodzenia!!!Super że macie fajnych ludzi za sterami.Nic tylko brać przykład z pana Strzelczyka.Pozdrawiam! 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.