Zmiany w Toruniu odczują pierwsi rywale. Stal i Fogo Unia mogą mieć kłopot

WP SportoweFakty / Michał Szmyd / Bartosz Zmarzlik (w niebieskim kasku) w akcji
WP SportoweFakty / Michał Szmyd / Bartosz Zmarzlik (w niebieskim kasku) w akcji

Get Well Toruń zmieni przed sezonem geometrię własnego toru. - Rywale, którzy przyjadą tam jako pierwsi, będą mieć pewnie problemy - prognozuje Jacek Krzyżaniak. Na własnej skórze przekonać mogą się o tym Stal Gorzów i Fogo Unia Leszno.

Motoarena od pewnego czasu nie jest żadną zagadką dla zawodników ze światowej czołówki. Na toruńskim obiekcie odbywa się duża liczba imprez międzynarodowych. Zmiany dotyczące geometrii mają sprawić, że Get Well będzie mieć większy atut podczas meczów przed własną publicznością. Zgodnie z zapowiedzią menedżera Jacka Gajewskiego, na torze pojawią się zupełnie nowe ścieżki, które nie będą już tak łatwe do odczytania.

- Torunianie robią to, o co prosiło się od dawna. Rzeczywiście, trudno było mówić, że ten tor jest dla kogoś zagadką. Nie twierdzę, że teraz, po zapowiedzianych zmianach, Motoarena będzie już zawsze niewiadomą dla rywali. Pewnie prędzej czy później rozszyfrują ścieżki i nauczą się skutecznej jazdy w Toruniu na nowo. To jednak może potrwać - prognozuje były trener i zawodnik tego klubu, Jacek Krzyżaniak.

Jak wynika z planu sparingów, Get Well wpuści przed sezonem na swój obiekt tylko jednego ekstraligowego rywala - MRGARDEN GKM Grudziądz. Prócz tego sprawdzi się tam z Renault Zdunek Wybrzeżem Gdańsk i Orłem Łódź. - Sądzę, że tych spotkań będzie wystarczająco dużo, by toruńscy zawodnicy poznali nowe ścieżki i się do tych warunków przystosowali. Plamy na rozpoczęcie sezonu być nie powinno. Gorzej będą mieli natomiast toruńscy rywale - prognozuje Krzyżaniak.

W pierwszej kolejce na Motoarenę zawita broniąca mistrzostwa Stal Gorzów. Następnie, po dwóch wyjazdowych meczach Get Well Toruń, do Grodu Kopernika przyjedzie Fogo Unia Leszno. - Sądzę, że pierwsi ligowi przeciwnicy odczują zmiany na Motoarenie najbardziej. W zasadzie pojadą tam w ciemno, nie wiedząc, czego się spodziewać. To może być dla nich spory problem. Z czasem tych niewiadomych będzie nieco mniej, bo rywale nie śpią i na pewno będą przyglądać się Motoarenie z bliska, czy też za pośrednictwem telewizji. Atut toru przez cały sezon powinien być w każdym razie większy, niż w latach ubiegłych - kwituje były trener Get Well Toruń.

Kup bilet na PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. KLIKNIJ i przejdź na stronę sprzedażową! ->

Informacje sportowe możecie śledzić również w aplikacji WP SportoweFakty na Androida (do pobrania w Google Play) oraz iOS (do pobrania w iTunes). Komfort i oszczędność czasu!

ZOBACZ WIDEO Rajd Dakar 2017: prawie 9 tys. km w najtrudniejszych warunkach (źródło: TVP SA)

{"id":"","title":""}

Komentarze (165)
avatar
czterdziestek
18.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak to fajnie poczytac eksperta juz po meczach w owymi druzynami.Coz za trafne oceny...hahaha..Trzeba sluchac R.K dwa treningi i jeden sparing to jest metoda na medal!!! 
avatar
Wściekły Byk
11.05.2017
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
I cały plan ze spreparowaniem toru diabli wzięli. Same Termosy nie potrafią jechać na swoim torze; ale spokojnie do baraży się nauczą. 
Cyfergaleria--Gorzów zmorą rydzów.
9.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Buhahaha odwróć tabelę rydze na czele!!! 
avatar
m0drzew
8.05.2017
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
i całe to prorokowanie o kant d.py rozbić... geometria pokrzyżowała plany, ale .... aniołom :D 
avatar
Lubię czysty sport.
25.04.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jedyny kłopot to mieli z sędziami. ;-) Cały misterny plan z kombinacją z torem poszedł w p...u bo Stal raz dwa go rozgryzła...tą twierdzę nie do zdobycia i to w pierwszym meczu. Matko huto! Po Czytaj całość