Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Szwedzki tuner nie chce nikogo wyróżniać. Nowe silniki będą w marcu

Jan Andersson już szykuje nowe silniki, ale klienci będą musieli poczekać na nie do marca. Tuner nie chce, żeby ktokolwiek czuł się wyróżniony bądź pokrzywdzony. Jednostki napędowe będzie wysyłał, gdy już przygotuje całą partię z zimowych zamówień.
Dariusz Ostafiński
Dariusz Ostafiński
Bartosz Zmarzlik WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Bartosz Zmarzlik

W tej chwili Jan Andersson skupia się na serwisach ubiegłorocznego sprzętu. W ostatnim czasie przez warsztat Szweda przewinęły się silniki Patryka Dudka, Bartosza Zmarzlika, Jarosława Hampela, Maksyma Drabika, Tobiasza Musielaka, Grzegorza Zengoty, Tomasza Jędrzejaka czy Pawła Przedpełskiego. Okazuje się, że Przedpełski, choć korzysta głównie ze sprzętu Petera Johnsa, ma też jeden silnik Anderssona, który wkłada do ramy raz lub dwa razy do roku. Ten silnik ma od jakiegoś czasu i zimą zwykle wysyła go na serwis.

Andersson pracuje obecnie dwutorowo, bo z jednej strony robi serwisy, a z drugiej już szykuje silniki na sezon 2017. Każdy z jego zawodników zamówił minimum jedną nową jednostkę napędową, więc roboty jest sporo. Złożenie silnika trwa kilka godzin, ale zebranie części i przygotowanie całej partii to około tygodnia roboty. Nowe silniki powoli schodzą z taśmy produkcyjnej i są pakowane do kartonów, ale zamawiający będą musieli na wysyłkę poczekać. Szwedzki tuner nie chce nikogo wyróżniać i już od dawna stosuje zasadę, że zimowe zamówienia przekazuje równocześnie. Andersson nie chce, żeby potem jeden czy drugi zawodnik narzekał, że kolega dostał silnik prędzej niż on.

Jeśli chodzi o ceny, to nie znamy aktualnej taryfy Anderssona. W 2016 roku nowe silniki u czołowych tunerów kosztowały od 25 do 26 tysięcy złotych. Wszystko zależało od aktualnego kursu walut.

Kup bilet na PZM Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland. KLIKNIJ i przejdź na stronę sprzedażową! ->

KLIKNIJ i oddaj głos w XXVII Plebiscycie Tygodnika Żużlowego na najpopularniejszych zawodników, trenerów i działaczy 2016 roku! ->

ZOBACZ WIDEO Skład MRGARDEN GKM Grudziądz na sezon 2017!



TAURON dziękuje za kibicowanie podczas cyklu Speedway Euro Championship

Czy Szwed słusznie robi traktujących wszystkich zawodników jedną miarą?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (1):

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×