GKSŻ zdziwiona słowami prezesa Unii Tarnów. Chodzi o telewizję

WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Na zdjęciu: Piotr Szymański (z lewej) w rozmowie z Michałem Sikorą
WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Na zdjęciu: Piotr Szymański (z lewej) w rozmowie z Michałem Sikorą

Zbigniew Fiałkowski z GKSŻ nie rozumie, co miał na myśli prezes Grupy Azoty Unii Tarnów, kiedy mówił o słabej komunikacji telewizji z klubami. W żużlowej centrali uważają, że pod tym względem wszystko działa jak w PGE Ekstralidze.

Łukasz Sady stwierdził niedawno, że współpraca z telewizją w pierwszej lidze pozostawia jeszcze sporo do życzenia, bo kluby o wielu oczekiwaniach organizacyjno-technicznych, zapotrzebowaniu na różnego rodzaju sprzęt dowiadują się w ostatniej chwili i muszą przez to działać w pośpiechu.

- Pod wieloma względami ta wypowiedź prezesa tarnowskiego klubu jest dla mnie niezrozumiała - mówi nam Zbigniew Fiałkowski. - Zacznę od tego, że żadnych wielkich wymagań nie ma. Nikt nie oczekuje dostarczenia dla potrzeb transmisji pojazdów kosmicznych - tłumaczy przedstawiciel żużlowej centrali.

Fiałkowski zwraca również uwagę, że proces przygotowania klubów do transmisji przebiegał podobnie jak w PGE Ekstralidze. Przedstawiciele Polsatu i telewizji ELEVEN wizytowali wszystkie stadiony i od razu przekazali klubom swoje uwagi. Jednych odwiedzili wcześniej, innych nieco później, ale zdaniem GKSŻ nie można mówić o braku sprawnej komunikacji.

Tarnowianie mają również zastrzeżenia co do godzin transmisji. - Uważam, że jeśli chodzi o mecze w telewizji Polsat, to na 14:45 nikt nie ma prawa narzekać - podkreśla Fiałkowski. - Inaczej wygląda sytuacja w przypadku telewizji ELEVEN. Musimy naprawdę kombinować, żeby to wszystko zgrać, bo kilka meczów zostało przełożonych. To nie jest jednak nasza wina. Nikt w GKSŻ nie jest wróżką. Nie mogliśmy wiedzieć, że pogoda aż tak pokrzyżuje nam plany. Uważam, że i tak sprawnie porządkujemy te tematy, bo z wszystkich przełożonych spotkań nie mamy jeszcze tylko jednego nowego terminu. Chodzi o rywalizację Orła z Unią, a i w tym przypadku jesteśmy na dobrej drodze - wyjaśnia Fiałkowski.

W jednej kwestii GKSŻ przyznała rację Sademu. Umowa z telewizją została podpisana rzeczywiście bardzo późno. - To jest akurat prawda, ale w tym przypadku można zacytować stare powiedzenie, że lepiej późno niż wcale. Na nasze usprawiedliwienie działa również fakt, że negocjowaliśmy umowę na trzy lata i wiele szczegółów wymagało dogrania. Poza tym, udało się zapewnić klubom naprawdę niezłe wpływy. Dla niektórych pieniądze od sponsora i telewizji to od 6 do 10 proc. całego budżetu. Ostatnio jeden z działaczy powiedział mi, że to naprawdę dobry biznes, bo sam nie sprzedałby takich powierzchni za taką sumę  - podsumowuje Fiałkowski.

ZOBACZ WIDEO Powrót żużla do stolicy? PZM gotów pomóc

Komentarze (16)
avatar
adamo1111
25.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Do bani wszystko od ramówki po komentarz terminy,grafika ojjj itd. powiem tak jeśli ta stacja chce konkurować z nc to musi się jeszcze sporo nauczyć i nie wywyższam nki ale serio zostaliście w Czytaj całość
avatar
sympatyk żu-żla
25.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
P.Fiałkowski zadzwoń pan lub przyjedź zapytaj się Sadego to odpowie zrozumiale. 
avatar
wielbiciel zielonki
24.05.2017
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Fijałkowski nie rozumie - to go wymienić! 
avatar
yes
24.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Kiedy będzie Łódź-Tarnów??
Nie zapisałem w swoich notatkach 
avatar
RaVi
24.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Wkurza też to zmienianie terminów w trakcie sezonu. Np nie wiadomo kiedy Piła pojedzie mecz w Łodzi czy to będzie piątek może sobota czy też niedziela a w sobotę wielka impreza we Wrocławiu na Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.