Niska frekwencja podczas SEC w Toruniu nie zaskoczyła. Trochę się tego spodziewano

WP SportoweFakty / Krzysztof Wesoły / Na zdjęciu: Motoarena
WP SportoweFakty / Krzysztof Wesoły / Na zdjęciu: Motoarena

Pierwszy turniej finałowy Speedway Euro Championship miał dla firmy One Sport słodko-gorzki smak. Pod względem sportowym zawody w Toruniu w pełni się powiodły. Gorzej było ze słabą frekwencją na trybunach. Złożyło się na to kilka czynników.

W tym artykule dowiesz się o:

To, co w piątek rzucało się w oczy na turnieju SEC, to z pewnością wiele pustych krzesełek na toruńskim obiekcie. Zawody obejrzało niewiele ponad pięć tysięcy widzów. Czynników, które o tym zdecydowały, było jednak kilka. - Tak na dobrą sprawę trochę się tego spodziewaliśmy. Atmosfera wokół sportu żużlowego w Toruniu po ostatnich wydarzeniach jest słaba, więc miało to duży wpływ. Na pewno swoje też zrobiła kontuzja Adriana Miedzińskiego, który miał rozpocząć swój marsz w kierunku mistrzostwa Europy. Zabrało to nam wielu miejscowych kibiców. Do tego pogoda - nie ukrywa prezes One Sport Karol Lejman.

Kapryśna aura nie pierwszy raz już dała się we znaki firmie One Sport. Przed rokiem deszcz przerwał zawody SEC w Guestrow, w obecnym sezonie podczas marcowego turnieju Speedway Best Pairs kłopotem była niska temperatura i wiatr. Teraz problemem znów był deszcz. - Nie mamy dobrej passy w tym roku. Były plany związane z miasteczkiem kibica, gdzie było wiele atrakcji, a większość z nich ze względu na deszcz nie wypaliła. Organizacyjnie zawsze dajemy z siebie sto procent, ale są rzeczy, na które nie mamy wpływu - przyznał Lejman.

Pomimo intensywnych opadów deszczu w nocy z czwartku na piątek i w dniu zawodów, organizatorzy stanęli na wysokości zadania i perfekcyjnie przygotowali nawierzchnię na Motoarenie. - Wielkie słowa uznania w kierunku toromistrza. Tor nadawał się do ścigania, dużo się na nim działo i chyba - obiektywnie mówiąc - dawno nie było w Toruniu zawodów, żeby było tyle mijanek - powiedział ukontentowany poziomem sportowym szef toruńskiej firmy.

Zawody padły łupem startującego z dziką kartą Jarosława Hampela. Decyzja o daniu szansy startu utytułowanemu reprezentantowi Polski okazała się więc trafiona. - My jako organizatorzy żałujemy, że Jarek nie może wystartować w całym sezonie. Niestety, początek sezonu nie był w jego wykonaniu tak fantastyczny, a później nie było możliwości, by dać mu stałą dziką kartę, gdyż z eliminacji awansowało czterech Polaków. Szkoda, ale wielkie gratulacje i myślę, że tym wynikiem Jarek pokazał, że decyzja o przyznaniu mu dzikiej karty na turniej w Toruniu, była jak najbardziej słuszna - zakończył Karol Lejman.

Komentarze (91)
avatar
Skullsplitter
1.07.2017
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Głupie wstawki o tym, czy mnie stać na obiad w centrum zostaw dla siebie. Jestem za stary na takie teksty rodem z podstawówki. Ale rozumiem, że w Gorzowie to nadal na topie. Urodziłem się w To Czytaj całość
avatar
yes
1.07.2017
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
"...miał dla firmy One Sport słodko-gorzki smak" - ich smak.
To nie jest "wina" ani Torunia, ani toruńskiego klubu. 
avatar
SpartaWKS
1.07.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Brak Nickiego zrobił swoje.W Toruniu go uwielbiają:))) 
avatar
pierniczony
1.07.2017
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Stawka kiepska to i frekwencja kiepska 
avatar
Eberhard Mock.
1.07.2017
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Przyczyn słabej frekwencji NIE należy szukać w:
- braku Miedzińskiego
- cieniowania torunian
- ujowej pogodzie
- ujowej obsadzie (w tym przypadku można polemizować)
.
Przyczyna jest prozaiczna:
Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.