GKSŻ rozmawiała z prezesami. Kluby chcą postawić na marketing

We wtorek doszło do spotkania Głównej Komisji Sportu Żużlowego z prezesami Nice 1. i 2. Ligi Żużlowej. Omówiono szereg spraw regulaminowych i podzielono się nowymi pomysłami. Kluby chcą w większym stopniu postawić na marketing.

Michał Wachowski
Michał Wachowski
Edward Mazur WP SportoweFakty / Adrian Skorupski / Na zdjęciu: Edward Mazur
Zgodnie z ustaleniami, prezesi klubów mają przyjeżdżać na spotkania z GKSŻ przynajmniej trzy razy w roku - przed sezonem, w jego trakcie i po zakończeniu. We wtorek klubowi działacze mieli okazję podsumować rozgrywki w 2017 roku i omówić te, które są przed nimi.

Łącznie odbyły się we wtorek aż trzy spotkania. GKSŻ rozmawiała najpierw z prezesami Nice 1. Ligi, a później z przedstawicielami 2. Ligi Żużlowej. Dyskutowano o zmianach w regulaminach, a także nadchodzącym procesie licencyjnym. Kluby mają czas do 29 listopada, by złożyć wszystkie wymagane dokumenty.

Na spotkaniu ustalono chociażby to, że podobnie jak w tym roku, dwie niższe klasy rozgrywek będą jeździć w soboty i niedziele. Kluby z 2. Ligi Żużlowej mogą wybrać sobie dzień rozgrywania domowych spotkań. Drużyny z Nice 1. Ligi są w tej kwestii uzależnione od telewizji.

Prezesi gościli prócz tego na spotkaniu marketingowym. Specjaliści w tej dziedzinie tłumaczyli, co można zrobić, by poprawić swój przekaz skierowany do kibiców, mediów czy sponsorów. Ustalano, że spotkania marketingowe zaczną być organizowane cyklicznie. Nie będą gościć jednak na nich prezesi, a wyznaczeni pracownicy klubów. Do pierwszego spotkania może dojść już w grudniu.

Rozmowy GKSŻ z prezesami toczyły się w dobrej atmosferze. Działacze chwalą sobie takie spotkania, gdyż jest to dobra okazja do przedyskutowania wielu tematów i wyjaśnienia niejasności regulaminowych. Prezesi sami wyszli z inicjatywą, by spotkać się ponownie w połowie lutego, czyli tuż przed startem nowego sezonu.

ZOBACZ WIDEO Stadion Orła Łódź nabiera pięknych kształtów! Zobacz na jakim jest etapie


KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>
Czy spotkania marketingowe dla klubów I i II ligi to dobry pomysł?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×