Naturalna Medycyna PSŻ Poznań patrzy w przyszłość i celuje w młodych kibiców

WP SportoweFakty / Wojciech Klepka / Na zdjęciu: Mateusz Borowicz przed Danielem Pytelem
WP SportoweFakty / Wojciech Klepka / Na zdjęciu: Mateusz Borowicz przed Danielem Pytelem

Dobra frekwencja na stadionie to solidna podstawa, aby myśleć o sportowym awansie. Taką zależność dostrzega również PSŻ Poznań, który w najbliższych miesiącach zacznie marketingową ekspansję skierowaną na mieszkańców aglomeracji poznańskiej.

Stadion na poznańskim Golęcinie do tej pory przyciągał głównie "starych" kibiców speedwaya, którzy pamiętają jeszcze czasy ostatnich kampanii Naturalnej Medycyny PSŻ Poznań z Andrzejem Huszczą i Adamem Skórnickim w składzie lub pochodzą z innych "żużlowych miejscowości", ale sprawy prywatne przyciągnęły ich do stolicy Wielkopolski. Mimo tej licznej grupy, poznański klub planuje ekspansję marketingową skierowaną na mieszkańców aglomeracji poznańskiej… a w szczególności na dzieci.

- Planujemy przeprowadzić działania promocyjne dla tej części mieszkańców Poznania i okolic, która do tej pory nie miała styczności ze speedwayem - mówi Arkadiusz Ładziński, prezes Naturalnej Medycyny PSŻ Poznań. - Nie ukrywamy, że priorytetem są dla nas dzieci. To one w przyszłości mają budować podwaliny pod budowę silnego kibicowskiego środowiska żużlowego w naszym mieście. Stąd też, chcemy przygotować coś bezpośrednio dla nich. Na pewno będziemy chcieli podjąć współpracę z lokalnymi placówkami oświatowymi - dodaje Ładziński.

W samym Poznaniu Skorpiony będą musiały zmierzyć się dużą konkurencją w walce o kibica. W najwyższych klasach rozgrywkowych występują zespoły z m.in. ligi piłkarskiej, koszykarskiej i futbolu amerykańskiego. Dodatkowo, sporą rzeszę kibiców posiadają takie kluby z niższych lig jak Warta Poznań czy Hokej Poznań. Główną przewagą Naturalnej Medycyny PSŻ nad resztą sportowego Poznania ma być ich aktywność w wydarzeniach miejskich. - Przede wszystkim chcemy być bardziej widoczni w przestrzeni publicznej. Dlatego planujemy wykorzystać każdą okazję, aby pojawiać się na wszelkiego rodzaju festynach czy wydarzeniach miejskich. Będziemy pokazywać, że przyjście na żużel może być dobrym pomysłem na rodzinne spędzenie czasu - mówi Arkadiusz Ładziński.

Głównym problemem klubu jeżeli chodzi o budowanie promocji jest brak wychowanków jeżdżących w pierwszym zespole. Przykłady Patryka Dudka w Zielonej Górze, Bartosza Zmarzlika w Gorzowie Wielkopolskim, czy nawet Pawła Przedpełskiego w Toruniu pokazują, że kibice potrzebują lokalnego bohatera, z którym będą mogli się utożsamiać i będą go wspierać.

- Niestety, jesteśmy klubem, który w pierwszym zespole nie ma swoich wychowanków. Mamy nadzieję, że niedługo to się zmieni. Jednakże na tę chwilę do wszystkich działań promocyjnych musimy wykorzystywać zawodników, którzy nie pochodzą z Poznania. To przede wszystkim utrudni naszą logistykę, ale jest to jak najbardziej do zrobienia. Na pewno będziemy angażować żużlowców w nasze działania. Dzięki temu kibice będą mogli poznać zawodników, którym zazwyczaj mogą tylko kibicować w trybun - podsumowuje Arkadiusz Ładziński.

ZOBACZ WIDEO: W tym sporcie jesteśmy potęgą. "Udowodniliśmy to w 2017 roku"

Komentarze (2)
avatar
P0ZNANIAK
23.12.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Panie prezesie, bardzo mądrze pomyślane ze skierowaniem promocji żużla do najmłodszych. Uważam, że jeśli wielu z nich "zarazi" się już teraz żużlem to w przyszłości będą z tego spore korzyści. Czytaj całość
Fanatyk Speedway
22.12.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ogłosić nabór do szkółki ,chętni na pewno by byli no i trener Bajerski miał by satysfakcję że kogoś wyszkolił. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.