PZM im nie płaci, ale Nice chętnie wspiera żużel. Wiemy, dlaczego

WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Mecz Wybrzeże - Stal. Mateusz Rząsa na pierwszym planie.
WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Mecz Wybrzeże - Stal. Mateusz Rząsa na pierwszym planie.

Jakie korzyści ma Nice ze sponsoringu ligi żużlowej? - Chciałbym, żeby za rok PZM zapłacił nam za umowę. Wtedy moglibyśmy mówić o namacalnych korzyściach – mówi szef firmy Adam Krużyński, dodając, że wejście w żużel łączy się z dwucyfrowym rozwojem.

W tym artykule dowiesz się o:

Nice jest hojnym mecenasem na żużlowym rynku. Producent automatyki do bram garażowych nie uciekł z niego nawet po podpisaniu umowy z PZPN, która zagwarantowała mu prawo do bycia sponsorem tytularnym pierwszej ligi piłkarskiej. W czerwcu tego roku kontrakt wygasa, ale Nice rozmawia o przedłużeniu. W międzyczasie firma podpisała jednak nowy kontrakt z PZM i piąty rok z rzędu będzie w nazwie rozgrywek pierwszej ligi żużlowej. Działacze związku chwalą się nawet, że w porównaniu z poprzednim rokiem sponsor dołożył pieniędzy.

Dlaczego Nice utrzymuje ważne przyczółki na żużlowym rynku? Czy chodzi wyłącznie o sentyment? Firma jest w speedway'u prawie od 10 lat. - Rynek żużlowy jest trudny do skonsumowania z marketingowego punktu widzenia - przyznaje Adam Krużyński z Nice Polska. - Jesteśmy jednak dowodem na to, że można go świetnie wykorzystać do poprawienia rozpoznawalności marki. Nam się to udało.

Krużyński zdradził też, że odkąd firma Nice jest z pierwszą ligą, to rozwija się w błyskawicznym tempie. - Korzyści płynące ze współpracy ciężko zmaterializować w danych, ale fakty są takie, że w ostatnich pięciu latach rozwijamy się w tempie dwucyfrowym. Nie chcę mówić, że to wyłącznie zasługa współpracy z PZM, bo nie wolno zapominać o zaangażowaniu i ciężkiej pracy załogi, ale na pewno bycie w sporcie pomaga nam bardzo. Wielu konsumentów myśląc o naszej marce, ma ciepłe skojarzenia - kwituje Krużyński.

ZOBACZ WIDEO Z 1:5 na 4:2. W finałowym biegu na Motoarenie działo się!

Komentarze (4)
avatar
Pinio70
7.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Przez chwilę zastanawiałem się jakich to pieniędzy nie chce zapłacić firmie NICE zły PZM. No bo przecież logika nakazuje z tytułu i pierwszych zdań rozumieć, że w ubiegłym roku uchylił się od t Czytaj całość
avatar
sympatyk żu-żla
7.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Każdy prezes danej firmy wie dobrze że reklama przekłada się na zysk firmy.Prezes firmy,,Nice,, jest długo na rynku sponsorskim żużla i wie jakie zyski z tego ma jego firma. Wie co robi, Powodz Czytaj całość
avatar
yes
7.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
W żużlu żużel schodzi na dalszy plan? 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.