Oryginalna sesja fotograficzna, na której Jacek Frątczak przypominał bossa mafii, a zawodnicy Get Well Toruń jego zaufanych żołnierzy była początkiem strategii, którą klub chce kontynuować przez cały sezon.
Jednym z jej elementów był konkurs dla kibiców, którzy musieli rozpoznać żużlowców na specjalnej wizualizacji. Teraz czas na nowość. "Kobiety mafii" zostaną wybrane przez przedstawicieli klubu i będą regularnie wspierać kampanię marketingową. - Jestem przekonana, że dziewczyny, które zdecydują się na współpracę z nami będą miały z tego dużą frajdę - podkreśla prezes Ilona Termińska.
Szczegóły całej akcji nie są jeszcze dokładnie znane, a więcej informacji powinno się pojawić w najbliższych dniach na stronie internetowej klubu oraz w mediach społecznościowych.
ZOBACZ WIDEO Falubaz przespał okres transferowy. "Za późno się zorientowali, że trzeba działać"
„Pierniki Mafii”