PSŻ Poznań zachęca nowym hasłem

WP SportoweFakty / Karol Słomka / Na zdjęciu: Frederik Jakobsen
WP SportoweFakty / Karol Słomka / Na zdjęciu: Frederik Jakobsen

PSŻ Poznań w ostatnich tygodniach w ramach Programu Wolontariatu "Poznańska Familia Żużlowa" utworzył grupę medialną, która ma wspomagać klub w działaniach marketingowych. Pierwszym efektem pracy nowego teamu było stworzenie hasła promocyjnego.

#POZnajspeedway to nowe hasło, którego poznańskie Skorpiony będą używać podczas zbliżającego się sezonu. Hasztag ma stać się znakiem rozpoznawczym poznańskiego klubu zarówno wśród obecnych kibiców, jak i tych potencjalnych.

- Hasztag #POZnajspeedway będzie nam towarzyszyć praktycznie wszędzie tam, gdzie będzie związek z poznańskim "czarnym sportem" - mówi Arkadiusz Ładziński, Prezes PSŻ Poznań. - Nowe hasło będzie obecne w mediach społecznościowych, materiałach promocyjnych oraz plakatach. Chcemy, aby stało się one powszechnie rozpoznawalnym sloganem, który automatycznie będzie kojarzyć się z PSŻ - dodaje Ładziński.

Nowe hasło to efekt pracy grupy medialnej, która niedawno powstała w strukturach PSŻ Poznań. Jest ona częścią Programu Wolontariatu "Poznańska Familia Żużlowa", który wspiera poznański klub w codziennym funkcjonowaniu. Do działań nowego zespołu należy m.in. obsługa kanałów social media czy wydawanie lokalnego Magazynu Żużlowego "SPEED".

Jak tłumaczy Prezes Skorpionów, nowy hashtag ma jednoznacznie kojarzyć się ze stolicą Wielkopolski. - Sama konstrukcja hasła stanowi połączenie powiększonych trzech pierwszych liter "POZ", które odwołują się do indywidualnego i uniwersalnego skrótu miasta funkcjonującego na całym świecie. Natomiast druga część to nasze zaproszenie skierowane w kierunku potencjalnych kibiców do bliższego poznania widowiskowej dyscypliny, jaką bez wątpienia jest żużel - mówi Ładziński.

#POZnajspeedway to jeden z głównych elementów strategii marketingowej PSŻ Poznań na najbliższe miesiące, która skierowana będzie na zwiększenie zainteresowania żużlem zarówno w mieście, jak i jego okolicach. - Nie ukrywamy, iż w tym roku nasze działania chcemy ukierunkować na zdobycie nowych kibiców przy czym dążymy do tego, aby zaistnieć w świadomości mieszkańców stolicy Wielkopolski nie mających do tej pory styczności ze sportem motorowym. Będzie to jednak bardzo ciężkie do zrealizowania bez pomocy naszych oddanych fanów. Mamy nadzieje, że w pierwszej kolejności to właśnie nasi wierni kibice będą zarażać "czarnym sportem" swoich bliskich, przyjaciół oraz znajomych - mówi Prezes PSŻ.

To nie koniec aktywności promocyjnej Skorpionów. Klub zapowiada, że w tym roku będzie zdecydowanie bardziej widoczny w przestrzeni miejskiej, m.in. poprzez aktywne uczestnictwo w wydarzeniach odbywających się zarówno w Poznaniu, jak i gminach ościennych.

ZOBACZ WIDEO Gorące ambasadorki One Sport, czyli SEC Girls

Komentarze (8)
avatar
TurboAlex
19.03.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
A jeszcze w przygotowaniu ma ponoć być TV no i maskotka. 
avatar
Poznaniak z Gorzowa
19.03.2018
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Pod względem marketingowym i medialnym PSŻ już jest w I lidze, a nawet puka do ekstraligi. Jeśli pójdą za tym wyniki sportowe, będzie pięknie :) 
avatar
fancio34
18.03.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Trzeba wspierać ośrodki które chcą w swoich miastach reaktywować żużel. Fajnie że coś na stadionie ,,Olimpi " zaczyna się dziać i to w dobrą stronę . Jestem kibicem Falubazu ale mam rodzinę w Czytaj całość
avatar
P0ZNANIAK
18.03.2018
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Panie prezesie, muszę przyznać, że to nawet fajna akcja z tym hasztagiem. Myślę, że szansa na zdobycie nowych kibiców na pewno przez to się znacznie zwiększy. Nie pozostaje mi nic innego jak ży Czytaj całość
avatar
yes
18.03.2018
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Hasła nie wpłyną na wyniki meczów. Świadczą jednak o tym, że klub nie działa w próżni, na zasadzie "sobie a Muzom".
Kibice są ważnym elementem całošci... 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.