PSŻ Poznań zachęca nowym hasłem

WP SportoweFakty / Karol Słomka / Na zdjęciu: Frederik Jakobsen
WP SportoweFakty / Karol Słomka / Na zdjęciu: Frederik Jakobsen

PSŻ Poznań w ostatnich tygodniach w ramach Programu Wolontariatu "Poznańska Familia Żużlowa" utworzył grupę medialną, która ma wspomagać klub w działaniach marketingowych. Pierwszym efektem pracy nowego teamu było stworzenie hasła promocyjnego.

#POZnajspeedway to nowe hasło, którego poznańskie Skorpiony będą używać podczas zbliżającego się sezonu. Hasztag ma stać się znakiem rozpoznawczym poznańskiego klubu zarówno wśród obecnych kibiców, jak i tych potencjalnych.

- Hasztag #POZnajspeedway będzie nam towarzyszyć praktycznie wszędzie tam, gdzie będzie związek z poznańskim "czarnym sportem" - mówi Arkadiusz Ładziński, Prezes PSŻ Poznań. - Nowe hasło będzie obecne w mediach społecznościowych, materiałach promocyjnych oraz plakatach. Chcemy, aby stało się one powszechnie rozpoznawalnym sloganem, który automatycznie będzie kojarzyć się z PSŻ - dodaje Ładziński.

Nowe hasło to efekt pracy grupy medialnej, która niedawno powstała w strukturach PSŻ Poznań. Jest ona częścią Programu Wolontariatu "Poznańska Familia Żużlowa", który wspiera poznański klub w codziennym funkcjonowaniu. Do działań nowego zespołu należy m.in. obsługa kanałów social media czy wydawanie lokalnego Magazynu Żużlowego "SPEED".

Jak tłumaczy Prezes Skorpionów, nowy hashtag ma jednoznacznie kojarzyć się ze stolicą Wielkopolski. - Sama konstrukcja hasła stanowi połączenie powiększonych trzech pierwszych liter "POZ", które odwołują się do indywidualnego i uniwersalnego skrótu miasta funkcjonującego na całym świecie. Natomiast druga część to nasze zaproszenie skierowane w kierunku potencjalnych kibiców do bliższego poznania widowiskowej dyscypliny, jaką bez wątpienia jest żużel - mówi Ładziński.

#POZnajspeedway to jeden z głównych elementów strategii marketingowej PSŻ Poznań na najbliższe miesiące, która skierowana będzie na zwiększenie zainteresowania żużlem zarówno w mieście, jak i jego okolicach. - Nie ukrywamy, iż w tym roku nasze działania chcemy ukierunkować na zdobycie nowych kibiców przy czym dążymy do tego, aby zaistnieć w świadomości mieszkańców stolicy Wielkopolski nie mających do tej pory styczności ze sportem motorowym. Będzie to jednak bardzo ciężkie do zrealizowania bez pomocy naszych oddanych fanów. Mamy nadzieje, że w pierwszej kolejności to właśnie nasi wierni kibice będą zarażać "czarnym sportem" swoich bliskich, przyjaciół oraz znajomych - mówi Prezes PSŻ.

To nie koniec aktywności promocyjnej Skorpionów. Klub zapowiada, że w tym roku będzie zdecydowanie bardziej widoczny w przestrzeni miejskiej, m.in. poprzez aktywne uczestnictwo w wydarzeniach odbywających się zarówno w Poznaniu, jak i gminach ościennych.

ZOBACZ WIDEO Gorące ambasadorki One Sport, czyli SEC Girls

Komentarze (8)
avatar
TurboAlex
19.03.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
A jeszcze w przygotowaniu ma ponoć być TV no i maskotka. 
avatar
Poznaniak z Gorzowa
19.03.2018
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Pod względem marketingowym i medialnym PSŻ już jest w I lidze, a nawet puka do ekstraligi. Jeśli pójdą za tym wyniki sportowe, będzie pięknie :) 
avatar
fancio34
18.03.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Trzeba wspierać ośrodki które chcą w swoich miastach reaktywować żużel. Fajnie że coś na stadionie ,,Olimpi " zaczyna się dziać i to w dobrą stronę . Jestem kibicem Falubazu ale mam rodzinę w Czytaj całość
avatar
P0ZNANIAK
18.03.2018
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Panie prezesie, muszę przyznać, że to nawet fajna akcja z tym hasztagiem. Myślę, że szansa na zdobycie nowych kibiców na pewno przez to się znacznie zwiększy. Nie pozostaje mi nic innego jak ży Czytaj całość
avatar
yes
18.03.2018
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Hasła nie wpłyną na wyniki meczów. Świadczą jednak o tym, że klub nie działa w próżni, na zasadzie "sobie a Muzom".
Kibice są ważnym elementem całošci...