PSŻ Poznań liderem marketingu w 2. LŻ

Wszystko wskazuje na to, że reaktywacja poznańskiego żużla może stanowić wzór dla takich ośrodków, jak m.in. Warszawa czy Świetochłowice. PSŻ Poznań mocno angażuje się w działania marketingowe i już dzisiaj pokazuje innym klubom, jak należy to robić.

Wiele osób obawiało się, że PSŻ Poznań to może być tylko chwilowy projekt, który nie przyciągnie wielu kibiców, a po kilku nieudanych sezonach ryk silników na Golęcinie ponownie ucichnie. Klub jednak robi wszystko, aby tak się nie stało i już teraz można zaryzykować stwierdzenie, że o takiej reaktywacji marzą chociażby kibice speedway’a w Warszawie.

Niedawno prezes Arkadiusz Ładziński opowiadał nam o nowej strategii marketingowej klubu, która ma zaktywizować mieszkańców aglomeracji poznańskiej i zachęcić ich do przyjścia na Golęcin. Jednak to nie jedyne aktywności zaplanowane przez poznaniaków. Na uwagę zasługuje fakt, że klub ze stolicy Wielkopolski dba nie tylko o kibiców, ale również o swoich partnerów. Najlepszym tego przykładem było ostatnie "Śniadanie Biznesowe" z udziałem byłego olimpijczyka Szymona Ziółkowskiego. Skąd pomysł na tego typu działanie?

- Podobnego typu akcje nie są niczym nowym we współczesnym marketingu sportowym. Oczywiście przybierają one różną formę - śniadań, lunchów czy kolacji. Jednak cechuje je zawsze ten sam mechanizm konsolidacji wokół jednego wspólnego tematu w celu nawiązania wzajemnej współpracy. W tym przypadku był to nasz klub - mówi prezes Arkadiusz Ładziński.

Nie było to pierwsze tego typu spotkanie zorganizowane przez klub i jak mówi prezes PSŻ Poznań ta forma ma w sobie bardzo duży potencjał. - To już trzecie "Śniadanie Biznesowe" organizowane przez nas i widać już pierwsze pozytywne działania wśród naszych partnerów. Przełamana została już pewna niewidzialna granica braku pewności i zaufania, po przekroczeniu której nasi partnerzy odnajdują się już znacznie lepiej w nawiązywaniu mniej lub bardziej formalnych kontaktów - mówi Ładziński.

Prezes poznańskiej ekipy dostrzega również więcej plusów tego rodzaju spotkań. -Zauważamy, że członkowie tej platformy sami zapraszają do uczestnictwa w niej swoich kontrahentów i partnerów. Wiemy, iż już po ostatnim spotkaniu niektóre podmioty zaczęły ze sobą współpracować, zatem z całą pewnością tego typu działania mają sens i na pewno będziemy kontynuować ten projekt - zauważa prezes PSŻ Poznań.

Tego rodzaju wydarzenia to już standard nie tylko w marketingu sportowym, ale również w każdej innej branży. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ jest to okazja do nieformalnego spotkania w grupie osób zainteresowanych danym tematem. Pozwala to zarówno obecnym, jak i potencjalnym partnerom włączyć się w dyskusję na temat aktualnej sytuacji klubu czy jego dalszej strategii. W ten sposób osoby, które inwestują w drużynę wiedzą na jakie cele idą ich środki.

Właśnie takie akcje marketingowe pozwalają uważać, że PSŻ Poznań to z pewnością projekt długoterminowy, który ma przed sobą pewną przyszłość. - Takie postrzeganie niewątpliwie nas cieszy, bo to znak, że nasza praca idzie w dobrym kierunku - mówi Arkadiusz Ładziński.

Jednak czy dobra opinia przekłada się na większe zainteresowanie sponsorów? - Na pewno nie jest tak, że możemy odpuścić działania marketingowe. Musimy się sporo napracować, aby pozyskiwać nowych partnerów - mówi prezes poznańskiej ekipy. -Zauważamy jednak nowy bardzo pozytywny trend. Coraz częściej to nowe podmioty same z siebie zgłaszają się do nas z pytaniem o możliwość współpracy. To znak, że stajemy się marką godną zaufania, z którą lokalny biznes chce działać - podsumowuje Ładziński.

ZOBACZ WIDEO Z 1:5 na 4:2. W finałowym biegu na Motoarenie działo się!

Komentarze (15)
avatar
Robert_kibic_speedwaya
7.02.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
W Ostrowie podobne sprawy są już codziennością i dobrze funkcjonują od dłuższego czasu. Brawo dla PSŻ ale Ostrów był pierwszy i też trzeba ich za to pochwalić. 
avatar
P0ZNANIAK
6.02.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
To, że jesteśmy liderem pod względem marketingu w całej II lidze to niewątpliwie jest dla nas wielkie wyróżnienie. To oczywiste, że oprócz kibiców trzeba dbać także o partnerów biznesowych. Pan Czytaj całość
avatar
sympatyk żu-żla
6.02.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Wielki szacunek dla osób oraz merów miasta za reaktywowanie żużla w Poznaniu .Oby Świętochłowice ,Przemyśl w czasie ,Warszawa poszła śladami Poznania ,było by bardzo dobrze. 
avatar
Speedrob
6.02.2018
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Najlepszy klub II ligi pod wzgledem marketingu? To gdzie ci sponsorzy? Poznań jedno z najbogatrzych miast w Polsce i co? Tylko śniadanka towarzystwa wzajemnej adoracji? Poklepywanie się po Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.