Od fana, do sponsora. Cykl SEC i Nicki Pedersen z nowym partnerem

Cykl Speedway Euro Championship wchodzi z dodatkową energią na jeszcze wyższe obroty. Marka napojów N'Gine została bowiem sponsorem tegorocznych zmagań Indywidualnych Mistrzostw Europy na żużlu.

Wojciech Ogonowski
Wojciech Ogonowski
Nicki Pedersen WP SportoweFakty / Arkadiusz Siwek / Na zdjęciu: Nicki Pedersen
Należąca do firmy FoodCare marka napoju energetycznego, wspiera osoby prowadzące intensywny tryb życia i od wielu lat współpracuje z najlepszymi sportowcami - N'Gine promował polski kierowca Formuły 1 - Robert Kubica. Na rynku będzie dostępna nowa puszka z wizerunkiem Nickiego Pedersena.

- Bardzo się cieszymy, że kolejny sponsor zaangażował się w organizację zmagań najlepszych żużlowców Europy. FoodCare to uznana firma w branży spożywczej. Jesteśmy przekonani, że wspólnie zapewnimy kibicom wiele atrakcji, a przede wszystkim dostarczymy dużo dobrej energii - powiedział Karol Lejman, prezes firmy One Sport, organizatora cyklu Speedway Euro Championship. - Marka N’Gine będzie obecna podczas wszystkich tegorocznych imprez SEC oraz meczów towarzyskich Żużlowej Reprezentacji Polski - dodał.

"N’Gine to napój energetyczny przeznaczony specjalnie dla miłośników szybkiej jazdy i zawrotnych prędkości w życiu codziennym. Jako marka silnie osadzona w męskim świecie motoryzacji jest paliwem napędowym w codziennym wyścigu do mety. Jednak, gdy życie na wysokich obrotach i ciągła rywalizacja o miejsce na podium powodują spadek prędkości, potrzebna jest szczególna moc. Takie "turbodoładowanie" zapewnia właśnie N’Gine" - pisze producent.

Twarzą marki będzie trzykrotny indywidualny mistrz świata oraz były mistrz Europy Nicki Pedersen. Duńczyk wraca do sportu po poważnej kontuzji. Zawodnik stracił większość sezonu 2017 na rekonwalescencję. Pedersen wraca do ścigania, a jednym z jego celów będzie odzyskanie tytułu Indywidualnego Mistrza Europy, który zdobył w 2016 roku. Duńczyk już w kwietniu wystartuje w eliminacjach do cyklu Speedway Euro Championship 2018.
- Prywatnie, od lat, jestem fanem Nickiego Pedersena. Ten waleczny żużlowiec i mistrz świata to człowiek "głodny zwycięstw", który nigdy się nie poddaje. Jest uosobieniem męskości, doświadczenia, adrenaliny, życia na wysokich obrotach, zatem doskonale pasuje do marki N'Gine, świadomie realizującej strategię opartą na sportach motorowych. Jestem przekonany, że to doskonały ambasador naszej drużyny. Będę mu kibicował podczas zmagań na torze - powiedział Wiesław Włodarski, prezes firmy FoodCare.

- Jestem dobrze przygotowany do nowego sezonu żużlowego. Po kontuzji, wiele miesięcy poświęciłem na leczenie i rehabilitację. Wiele osób było zdania, że nie wrócę do sportu, jednak potrzeba rywalizacji jest u mnie niezwykle silna. Wygrałem z bólem, bo żużel to całe moje życie, największa pasja. Dlatego też podpisałem nowy kontrakt z marką N'Gine, która idealnie pasuje do mojego stylu życia. Dołożę wszelkich starań, aby promować produkt nie tylko w Polsce, ale również w pozostałej części Europy - zapowiedział Nicki Pedersen.

Zmiana systemu kwalifikacji oraz większa możliwość decyzyjna o przyznawaniu "dzikich kart" na tegoroczny cykl sprawia, że organizator cyklu, One Sport, znowu przyciągnie do siebie największe żużlowe gwiazdy, dzięki którym tegoroczny SEC będzie niezwykle emocjonujący.

Cykl Speedway Euro Championship 2018 rozpocznie się 23 czerwca w Gnieźnie. Następnie zawodnicy wystartują w niemieckim Güstrow (14 lipca) oraz w łotewskim Daugavpils (18 sierpnia). Zmagania o tytuł najlepszego zawodnika na Starym kontynencie zakończą się na legendarnym Stadionie Śląskim w Chorzowie. Finałowa rudna cyklu SEC odbędzie się 15 września.

Oglądaj TAURON SEC tylko w TVP Sport

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×