Atakują zdjęciami przenośnych toalet. Chcą być pierwsi po Lechu
Zebrali grupę 10 wolontariuszy i ruszyli z marketingową ofensywą. Kibiców o tym, że zaczyna się sezon, poinformowali, wrzucając na fanpage’a fotki z ustawionymi w rzędzie toi-toiami.
PSŻ zmontował grupę 10 wolontariuszy. To dzięki nim o klubie ma być głośno. - Na razie ta nasza medialno-marketingowa ofensywa fajnie się układa - stwierdza Ładziński. - Nasi wolontariusze mają głowę pełną pomysłów. Znaleźli nawet sposób na to, żeby przemycić te nowe toi-toie. Swoją drogą, są one nowe, lśniące i pachnące. Mogę się też pochwalić tym, że mamy przenośne umywalki.
Przenośne toalety stały się symbolem otwarcia sezonu na żużlowym torze w Poznaniu. Równolegle toczą się jednak prace nad nawierzchnią. Czuwa nad tym trener Tomasz Bajerski. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to we wtorek zawodnicy drugoligowca zaliczą pierwszy trening.
Najbliższe tygodnie będą decydujące dla PSŻ. To w ich trakcie rozstrzygnie się, czy drużyna zdobędzie w Poznaniu pozycję numer 2. - Nasze kwietniowe mecze będą się odbywały w niedziele wolne od handlu, a to jest okazja, żeby nie tylko zdobyć nowego kibica, ale i też związać go z nami. Planujemy wiele akcji. Wprowadziliśmy specjalne żetony do obrotu na stadionie, będą trzy karetki, żeby mecze odbywały się bez przerw, rusza klubowa telewizja - wylicza Ładziński, więc nie pozostaje nic innego jak czekać na to, jak odbiorą to kibice.
ZOBACZ WIDEO Gorące ambasadorki One Sport, czyli SEC GirlsKUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>