Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Zmiana warty w Stali Gorzów. Nowa jakość w marketingu?

Od pewnego czasu w dziale marketingu Stali Gorzów pracują nowe osoby. Informowaliśmy już o tym, że drogi klubu i Jacka Gumowskiego się rozeszły. Z jakim skutkiem go zastąpiono? Ocenił prezes Ireneusz Maciej Zmora.
Marcin Malinowski
Marcin Malinowski
Bal charytatywny dla Tomasza Golloba WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Bal charytatywny dla Tomasza Golloba

Jacek Gumowski to były marketing menedżer Cash Broker Stali Gorzów, obecnie współpracujący z Urzędem Miasta Gorzowa i firmą One Sport. Za czasów jego pracy w klubie pojawiło się mnóstwo różnorakich akcji, które wzmocniły identyfikację kibiców z gorzowskim klubem i zwiększyły lokalną świadomość. Niewątpliwe wyznaczano nowe trendy.

Jakiś czas temu doszło jednak do zmiany warty i za sterami działu marketingowego stanęli młodzi ludzie w osobach Marcina Sosnowskiego i Marty Karmelity. Ich dotychczasowe działania pozytywnie ocenia Ireneusz Maciej Zmora.

- Nastąpiły zmiany personalne. Obecnie w klubie są nowe osoby, które pracują z pełnym zapałem, ale do oceny efektów ich pracy trzeba poczekać do zakończenia sezonu żużlowego, który będzie prawdziwym sprawdzianem - przyznaje prezes klubu.

Jak dotąd nowi marketingowcy wykazali się przy okazji organizacji meczów piłki ręcznej. KS Stal Gorzów z powodzeniem walczy w I lidze w grupie A, a na spotkania niemal za każdym razem przychodzi komplet kibiców. Bardzo dobre opinie Sosnowski i Karmelita wraz z resztą zespołu zebrali za galę 70-lecia klubu, która odbyła się w Filharmonii Gorzowskiej oraz za zakończony ogromnym finansowym sukcesem bal charytatywny dla Tomasza Golloba, podczas którego zebrano ponad 600 tysięcy złotych dla polskiego mistrza świata z 2010 roku.

Trudno jednak nie zgodzić się z prezesem Stali, bowiem to mecze żużlowe są najważniejsze dla klubu. Wydaje się, że okres zimowy pod kątem social media przepracowano bardzo dobrze, choć sporo dawały mecze szczypiorniaka. Żużlowych materiałów także jednak nie brakowało.

Czy nowym osobom uda się kontynuować budowaną przez lata modę na speedway i jeszcze bardziej zaszczepić w fanach miłość do żółto-niebieskich barw? Przekonamy się w ciągu najbliższych miesięcy. Pierwsze oceny będzie można wystawiać już 1 kwietnia po Memoriale Edwarda Jancarza oraz tydzień później, kiedy to zaplanowano rozegranie inauguracyjnego dla gorzowian meczu PGE Ekstraligi z Get Well Toruń.

ZOBACZ WIDEO Kapitalne ściganie na torze w Daugavpils!



Jak oceniasz obecne ruchy marketingowe Stali Gorzów

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (2):

  • Cysio Zgłoś komentarz
    Powodzenia, bo bycie marketingowcem w Stali to ciężki kawałek chleba. Łatwo wpakować się na jakąś minę, więc z dobroci serca pozwolę sobie udzielić kilku cennych wskazówek ;) 1) Na
    Czytaj całość
    pytania o zarobki Irka należy zawsze odpowiadać, że prezes w spółce Stal pracuje społecznie. 2) na pytania o kredyt i przesunięcia terminów spłat należy spostponować ostro ciekawskiego, że stowarzyszenie Stal nie ma żadnych kredytów 3) na pytania o szkolenie w Gorzowie należy z dumą podkreślać, że Stal świetnie szkoli we Wawrowie 4) w kwestii tegorocznych transferów to już bułeczka z masełkiem - Iversen nie odszedł, tylko Stal w miejsce staruszka który nie utrzymał się w GP zakontraktowała ambitnego młodzieńca który jest aktualnym IMP Na dobry początek tyle powinno wystarczyć ;) Aaa, jeszcze jedno. W razie wtopy w pierwszej kolejce sugeruję zorganizować akcję Zawsze Razem Na Rybach tudzież To Moje Łowisko ;D
    • LEGION STAL Zgłoś komentarz
      Zmorze się przytylo na tym fotelu.
      Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
      ×
      Sport na ×