- Żużel jest bardzo popularny w naszym kraju, skupia uwagę sporego grona kibiców motoryzacyjnych. Jak większość dyscyplin sportowych zmaga się jednak z problemami finansowymi. W historii naszej firmy mieliśmy już przygodę z rajdami, wyścigami płaskimi oraz z wyścigami motocyklowymi na torze. Ponieważ jesteśmy aktywni na różnych płaszczyznach sponsoringu, Speedway wydawał się naturalnym uzupełnieniem naszych działań na tym polu. Pomyśleliśmy, że warto zatroszczyć się i wspomóc ten piękny sport. Przy podejmowaniu decyzji o sponsoringu braliśmy pod uwagę rangę sportową tej imprezy. A jest ona niewątpliwie wysoka. Grand Prix Europy to jedna z najważniejszych imprez żużlowych na świecie. Doceniamy również atmosferę, która towarzyszy meczom żużlowym. Wiemy, ze ten niepowtarzalny klimat tworzą właśnie polscy kibice. Krótko mówiąc chcemy wspierać najciekawsze widowiska sportowe w naszym kraju a przede wszystkim wspólnie kibicować żużlowcom z Białym Orłem na piersi - powiedział dla SportoweFakty.pl Jakub Czarnecki, osoba odpowiedzialna za marketing serwisu otoMoto.pl
Serwis otoMoto.pl nie spodziewa się konkretnych efektów marketingowych. Sponsoring imprezy ma przede wszystkim charakter wizerunkowy. - Korzyści przy tego typu projekcie rzadko są mierzalne. Z reguły mają zupełnie inny wymiar. Nie chodzi tu tylko o pokazanie się na nośnikach reklamowych w trakcie dużej imprezy masowej. Nasz serwis już teraz posiada świetną, od kilku lat pierwszą pozycję na rynku serwisów ogłoszeniowych. Użytkownicy wiedzą, że jest idealnym miejscem gdzie można kupić lub sprzedać swój pojazd. Chcielibyśmy, aby pomyśleli o otoMoto.pl w trochę inny sposób, nie tylko przez pryzmat oglądalności czy ilości ogłoszeń na stronie. Dlatego takimi działaniami sponsorskimi pokazujemy, że jesteśmy serwisem któremu przede wszystkim bliski jest polski sport motoryzacyjny i polscy kibice. Za kilka lat nazwa otoMoto.pl nie będzie kojarzona już tylko z największym polskim serwisem ogłoszeń internetowych, ale również ze wspieraniem polskiego sportu motoryzacyjnego - wyjaśnił Czarnecki.
Przedstawiciel serwisu otoMoto.pl jest zadowolony ze współpracy z leszczyńskim klubem. Nie wyklucza również szerszej współpracy przy okazji największych światowych imprez. Jak się okazuje, kibice, którzy zasiądą na stadionie im. Alfreda Smoczyka mogą liczyć na niespodziankę ze strony sponsora. - Współpracujemy z leszczyńskim klubem już trzeci sezon, a to najlepszy dowód na to, że nasze działania przynoszą spodziewane efekty. Wierzymy, ze będzie tak również w przyszłości. Jeżeli chodzi o dotychczasowe działania sponsorskie są dla nas satysfakcjonujące, dlatego nie wykluczamy, że nadal będziemy się angażować w organizację największych imprez w Polsce. Jesteśmy przekonani, że kibice to doceniają. Zawsze staramy się być z polskimi kibicami, toteż i tym razem przygotowaliśmy dla sporej części z nich specjalne zestawy gadżetów firmowych - zakończył Jakub Czarnecki.