Szefowa marketingu Stali Rzeszów do sportu trafiła przypadkiem. Na żużlu kompletnie się nie znała

WP SportoweFakty / Marcin Inglot / Na zdjęciu: drużyna Stali Rzeszów. Greg Hancock i Tomasz Jędrzejak na pierwszym planie
WP SportoweFakty / Marcin Inglot / Na zdjęciu: drużyna Stali Rzeszów. Greg Hancock i Tomasz Jędrzejak na pierwszym planie

- Do klubu trafiłam, można powiedzieć, przypadkiem w lutym 2015 roku - mówi Aurelia Wach, bez której teraz nie istniałby marketing w rzeszowskiej Stali.

W tym artykule dowiesz się o:

Gdy przychodziła do Stali Rzeszów w 2015 miała określone zadanie. - Miałam wtedy zacząć od próby wprowadzenia programu naprawczego w zakresie relacji klubu ze sponsorami i przede wszystkim kibicami - opowiada dzisiaj Aurelia Wach. - Wydaje mi się, że udało mi się to wtedy osiągnąć, więc zostałam - dodaje.

Dlaczego wybór padł wtedy na Aurelię Wach, która nie była przecież specjalnie znana w środowisku żużlowym? - Zostałam zauważona, gdyż prowadziłam w swoim mieście gazetę internetową i zajmowałam się organizacją różnego typu eventów typu debaty polityczne na żywo, festiwale - wspomina.

Aurelia Wach nie ukrywa również, że przychodząc do rzeszowskiego klubu nie bardzo miała pojęcie o żużlu. - Szczerze mówiąc, nie wiedziałam nawet na czym polega ta jazda w kółko - śmieje się. - Teraz całym sercem jestem z moim klubem i intensywnie uczę się cały czas zasad i reguł nie tylko sportowych - przyznaje.

Choć niektórym może się wydawać, że praca w marketingu klubu, który jeździ w 2. lidze nie jest zbyt wymagająca, to jednak Aurelia Wach na brak zajęć na pewno narzekać nie może. - Odpowiadam za przygotowanie akcji promocyjnych, charytatywnych, przygotowuję skład i opracowanie graficzne programów - wymienia.

- Dbam również o to, by umowy ze sponsorami były realizowane zgodnie z wszystkimi zapisami. Projektuję wszystkie grafiki i spoty. Tworzę indywidualne oferty sponsorskie i podsumowania statystyk i działań. Zarządzam treściami na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Przed sezonem buduję swój zespół zaufanych osób, z którymi współpracuję przez cały rok. To ważne, by były to osoby odpowiedzialne i z pasją. Dodam że w tym roku mam naprawdę fajnych ludzi chociażby od redagowania tekstów do programu czy na stronę, fotografa i ekipę naszej telewizji klubowej. Ponadto staram się wsłuchiwać w głosy kibiców, którzy nierzadko mają na prawdę ciekawe pomysły, ale też analizuję błędy i konstruktywną krytykę, by poprawiać działania klubu - dodaje.

Chociaż może w klubie nie jest zbyt długo, to jednak już bywały trudne momenty, po których pewnie niektórzy mogliby zrezygnować. - Najtrudniej było zdecydowanie wtedy, gdy klub stracił stabilność finansową - opowiada. - Przyznam szczerze, że zastanawiałam się wtedy, czy nie uciec z tonącego statku, ale zostałam, bo już wtedy oddałam serce Stali i zwyciężyła współodpowiedzialność za rzeszowski żużel. Jestem idealistką i wiem, że problemy zawsze są i będą. Niektórych nie da się szybko rozwiązać - trzeba je przeczekać, tak też zrobiłam - przyznaje.

ZOBACZ WIDEO #SmakŻużla po wrocławsku

Komentarze (10)
avatar
SzadolCapone
28.06.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
zupelnie jak w naszym rzadzie. 
avatar
cieślaczek cwaniaczek
28.06.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Dziewczyno nie przejmuj się, bo w Rzeszowie to norma. kibic stali 1 też nie ma pojęcia o żużlu, a nie przeszkadza mu to w tym żeby ciągle na temat żużla pisać. Twój obecny szef Nawrocki podobni Czytaj całość
avatar
yes
27.06.2018
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Od czegoś trzeba zacząć.
i to jest ważne 
krzysiek.n
27.06.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak sobie dziewczyna radzi to super--od tego roku wszystko idzie fajnie --aby tak dalej.Przyszła w 2015r---wtedy w Stali nikt nie miał pojęcia o żużlu. P. Aurelia chciała się nauczyć to się na Czytaj całość
avatar
Zawsze My
27.06.2018
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
"..nie bardzo miała pojęcie o żużlu."...a to coś się zmieniło?... 

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.