Stal Gorzów w trzech punktach. Zmora ma ambitny plan. Chce pokazać ekspertom, jak bardzo się mylą

WP SportoweFakty / Jakub Brzózka / Fogo Unia - Stal. Krzysztof Kasprzak na prowadzeniu.
WP SportoweFakty / Jakub Brzózka / Fogo Unia - Stal. Krzysztof Kasprzak na prowadzeniu.

Prezes Cash Broker Stali wchodzi z dużym optymizmem i bardzo ambitnymi planami w 2019 rok. Niektórzy twierdzą, że wicemistrzowie Polski po stracie Martina Vaculika będą zdecydowanie słabsi. Ireneusz Maciej Zmora chce im pokazać, jak bardzo się mylą.

- Nasz plan na sezon 2019 sprowadza się tak naprawdę do trzech punktów - mówi nam Zmora. - Po pierwsze, zależy nam na tym, żeby znaleźć się w fazie play-off - podkreśla szef Cash Broker Stali. Wydaje się, że ten punkt będzie najtrudniejszy do zrealizowania.

Gorzowianie w ostatnim okresie transferowym stracili Martina Vaculika, a w jego miejsce pozyskali Petera Kildemanda i Andersa Thomsena. Zdecydowana większość ekspertów twierdzi, że Stal na takiej zamianie nie wyjdzie zbyt dobrze. Zmora widzi to jednak inaczej, bo wierzy nie tylko w nowych zawodników, ale także w dalszy rozwój Szymona Woźniaka i udany debiut Mateusza Bartkowiaka. Poza tym szef Cash Broker Stali zwraca uwagę, że w ubiegłym roku drużyna zmagała się z plagą kontuzji, a i tak wjechała do finału. Jeśli w najbliższym sezonie los będzie bardziej łaskawy dla wicemistrzów Polski, to być może cel sportowy zostanie zrealizowany. Gdyby tak się stało, to świetna seria została podtrzymana, bo gorzowianie byli w czwórce w ostatnich trzech sezonach.

Drugi punkt gorzowskiego planu mocno dotyczy trenera Stanisława Chomskiego. - Chcemy, żeby na naszym torze za każdym razem odbywały się doskonałe widowiska - wyjaśnia Zmora. Szef Stali nie chce już słyszeć, że na stadionie Edwarda Jancarza jest mało mijanek. Z pewnością nie przekona go również argument, że czasami trzeba wybrać pomiędzy wynikiem a widowiskiem. Ostatni mecz finałowy z Fogo Unią, który odbył się w Gorzowie, najwyraźniej przelał czarę goryczy. Wtedy kibice obejrzeli kiepskie zawody, a w dodatku brak ścigania bardziej zaszkodził niż pomógł gospodarzom.

Trzeci punkt planu Stali dotyczy natomiast kibiców i działań marketingowych prowadzonych przez klub. - Chcemy, żeby nasz stadion był w dalszym ciągu pełny - podkreśla prezes. Zadanie będzie trudne, ale na razie Stal jest na dobrej drodze. Kibice nie zareagowali negatywnie na ostatnie ruchy kadrowe. Dynamika sprzedaży karnetów jest bardzo podobna do tego, co działo się o tej porze w ubiegłym roku. Przypomnijmy, że Stal od lat znajduje się w ścisłej ligowej czołówce, jeżeli chodzi o frekwencję. W sezonie 2019 ma być tak samo.

ZOBACZ WIDEO Zgrupowanie Legii bez Arkadiusza Malarza. "Można było rozstać się w inny sposób"

Komentarze (83)
avatar
Waldemar Kraft
14.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Musi być dobry skład ! musi być sciganie i będą kibice. 
avatar
Poznaniak z Gorzowa
9.01.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Wszystkie trzy punkty zostaną zrealizowane. 
avatar
ZXV
9.01.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Spreparował to ci tata ale twój mózg łopatą gdy sie kołyska paliła xd 
avatar
Mietek1950
9.01.2019
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Gorzów jest w tym samym miejscu jak Falubaz w tamtym roku 
avatar
Wiesław Dubiel
8.01.2019
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
1/Nie ulega wątpliwości,że najłatwiej zrealizować będzie pkt 3 i 2 planu Stali.Od dawna frekwencja na meczach Stali to ścisła krajowa czołówka.Dynamika sprzedaży karnetów na br jest podobna do Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.