Modernizacja stadionu Startu Gniezno. W przyszłości chcą skanować twarze kibiców

WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Na zdjęciu: zawodnicy Car Gwarant Startu Gniezno
WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Na zdjęciu: zawodnicy Car Gwarant Startu Gniezno

W Gnieźnie przygotowują się do nowego sezonu. Na stadionie rozpoczęły się prace związane z montażem nowego systemu wejść. Przy Wrzesińskiej 25 zainstalowane zostaną nowe bramki, wraz z kołowrotkami. Docelowo mają one posiadać skanery twarzy.

Od tegorocznego sezonu GTM Start Gniezno będzie posiadać nowoczesny system, który pozwoli na zliczanie kibiców na danym spotkaniu. - Na sektor A i B będziemy mieć trzy podwójne kołowrotki, czyli sześć wejść z przepustowością około 1000 osób na godzinę. Będziemy niestety musieli nauczyć kibiców nieco wcześniejszego przychodzenia na mecze, bo ta procedura się wydłuży. Na sektor C planujemy jeden podwójny kołowrotek i na trybunę jeden dodatkowy. Każde wejście będzie więc odnotowane i skończy się szacowanie "na oko" liczby ludzi - powiedział dyrektor gnieźnieńskiego klubu Piotr Mikołajczak podczas rozmowy z portalem SportoweGniezno.pl.

Zmiany na stadionie w Gnieźnie to kolejny krok w kierunku spełnienia wymogów infrastrukturalnych, jakie stawia PGE Ekstraliga. - Nie ukrywamy, że to jest dodatkowy powód, dla którego nie chcieliśmy dłużej czekać z tą inwestycją. Tego typu nowoczesny system, jaki będziemy mieć u nas w Gnieźnie, jest wymogiem w PGE Ekstralidze i pod tym kątem będziemy już w 100 procentach przygotowani - dodał przedstawiciel klubu z pierwszej stolicy Polski.

Gnieźnieński obiekt będzie przystosowany, by w przyszłości cały system rozbudować o moduły rozpoznawania twarzy.

ZOBACZ WIDEO Fogo Unia bez Jana Anderssona. Do maja problemu nie będzie. Zawodnicy cały czas szukają

Komentarze (25)
avatar
sks
26.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Wielki Brat patrzy 
slaw pol
26.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak Amona zeskanuje to bedzie po zawodach ;) 
avatar
Andrzej TRybus
25.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ach ten postęp technologiczny na miarę XXI w .
Kupno biletòw na www.kupbilet.pl , wejście na stadion i skanowanie twarzy, tęczòwki oka i pobieranie odciskòw palcòw na bramce, czytnik kodòw kre
Czytaj całość
avatar
sympatyk żu-żla
25.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Kołowrotki do liczenia fanów na meczu jest dobra myśl Ale skanowanie twarzy fanów to już lekka przesada Jeżeli ktoś będzie miał zamiar zrobić drakę to i skan nie pomoże na tyle fanów co będzi Czytaj całość
avatar
G-no W-ny
25.01.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Być może ten twór okaże się dla kibiców nieco kłopotliwy, z początku- dla mnie na pewno nie. Najważniejsze jest to, że zostanie poczyniony kolejny krok ku pełnej gotowości na awans- do PGE Ekst Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (872 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.