Żużel. Speed Car Motor chciał Jasona Doyle'a. Zgodził się nawet na jego warunki, ale transfer upadł

WP SportoweFakty / Michał Szmyd / Na zdjęciu: Jason Doyle, Dawid Lampart
WP SportoweFakty / Michał Szmyd / Na zdjęciu: Jason Doyle, Dawid Lampart

Kiedy stało się jasne, że Get Well Toruń spadnie z PGE Ekstraligi, wszyscy widzieli Jasona Doyle'a w Speed Car Motorze. Prezes Jakub Kępa nie ukrywa, że chciał sprowadzić Australijczyka, ale ostatecznie temat upadł. Teraz mówi o powodach.

- Potwierdzam, że staraliśmy się o Jasona Doyle'a, ale dość szybko zdaliśmy sobie sprawę, że ten transfer nie ma najmniejszego sensu - mówi nam prezes Speed Car Motoru. Jakub Kępa przyznaje, że kontaktował się z Australijczykiem, który był w minionym sezonie liderem Get Well Toruń. W pewnym momencie wydawało się nawet, że szanse na realizacje transferu są całkiem duże. - Najpierw zawodnik przedstawił warunki, które zostały przez nas zaakceptowane - przyznaje szef Motoru.

Później Jason Doyle miał pojechać na mecz do Częstochowy, gdzie prawdopodobnie otrzymał lepszą ofertę od forBET Włókniarza. To właśnie barwy tego klubu będzie reprezentować w sezonie 2020. Ten moment okazał się kluczowy. Motor uznał wtedy, że nie będzie wracać do rozmów z żużlowcem. - Wychodzę z założenia, że skoro ktoś przedstawia swoją ofertę, a my ją akceptujemy, to na tym temat powinien się kończyć. Jeśli po upływie pewnego czasu, mamy zmianę stanowiska, to takie negocjacje nie mają dla mnie sensu. Nie chcieliśmy uczestniczyć w licytacji. To nie w naszym stylu - podsumowuje Kępa.

Zobacz także: Tak nowa punktacja zmieniłaby układ sił w Grand Prix. Madsen byłby mistrzem, Zmarzlik przegranym

Dodajmy, że spełnienie warunków Doyle'a pewnie było możliwe, ale wtedy w Lublinie najprawdopodobniej skończyłoby się na jednym transferze. Budżet nie jest z gumy i środków na kolejne wzmocnienia najprawdopodobniej by zabrakło. A tak Motor ma Mateja Zagara i Jakuba Jamroga. Pierwszy zastąpi Andreasa Jonssona, a drugi Dawida Lamparta. To oznacza, że najsłabsze ogniwa w drużynie zostały wymienione. Obaj nowi zawodnicy powinni podnieść jakość zespołu, który chce zająć wyższą lokatę niż w sezonie 2019. Po cichu wszyscy liczą na awans do fazy play-off. Wydaje się, że ten plan może wypalić.

Zobacz także: Transfer dnia. Apator wolał nazwiska od gwiazdy drugiej ligi. Kanclerz będzie wygranym czy zaliczy wtopę?

ZOBACZ WIDEO Mistrz świata zdradził, ile wydaje na sprzęt. Suma przyprawia o zawrót głowy

Komentarze (98)
avatar
KSFZ
5.11.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Lublinioki w tym sezonie lecą z hukiem do 1 ligi. 
avatar
RECON_1
4.11.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
I kolejny zawodnik na czarną listę Kępy. 
avatar
k 53 GKM
4.11.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
W Toruniu byl LIDEREM.Nie da sie ukryc.W Lublinie bylby klopot z tym,,,tytulem,,,//Grigorij//.I pewnie kwasy pewne.Moze i dobrze ze Motor odpuscil .????.:) 
avatar
AndrzejWyścigówka
4.11.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Speed Car miał dwie dziury do załatania więc odpuścili dalsze negocjacje i postawili na Jamroga z Zagarem. Doyle w 2020 napina się na GP, a to może źle oznaczać i przekonali się o tym już w Zie Czytaj całość
avatar
k 53 GKM
4.11.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
,,,klakson,,,sa nieprzekupni,,Z wlasnego podworka zeby nie bylo.Artiom laguta,Przemek Pawlicki no i Kenett Bjerre.#Wszyscy otrzymali wyzsze ,,apanaze,,z innych klubow/propozycje/.Zostali w Grud Czytaj całość