Żużel. Lokomotiv ma sprytny plan na pozyskanie nowych sponsorów. Chce wykorzystać polskich kibiców

Lokomotiv Daugavpils w sezonie 2021 powalczy o powrót do eWinner 1. Ligi. Jednak aby to się stało łotewski klub potrzebuje odpowiedniego zaplecza finansowego. Z tym ostatnio był problem. Jednak drużyna ma sprytny plan jak rozwiązać tę sytuację.

Artur Babicz
Artur Babicz
Oleg Michaiłow przed Francisem Gustsem WP SportoweFakty / Jakub Janecki / Na zdjęciu: Oleg Michaiłow przed Francisem Gustsem
Po wielu latach plasowania się Lokomotivu Daugavpils w czołówce zaplecza PGE Ekstraligi, drużyna zaliczyła jeden bardzo słaby sezon, co poskutkowało spadkiem do 2. Ligi Żużlowej. Teraz Łotysze będą robić wszystko, aby powrócić do wyższej klasy rozgrywkowej, jednakże aby tak się stało potrzebne będzie solidne zaplecze finansowe. To natomiast stanowiło ostatnio niemały problem.

Wydaje się, że sportowo Lokomotiv będzie jednym z najsolidniejszych zespołów na najniższym poziomie rozgrywkowym. Przebojowa młodzież bardzo dobrze komponuje się z doświadczonymi seniorami, co na papierze predysponuje ich w gronie faworytów do awansu.

Okazuje się, że Łotysze mają również konkretny plan na polepszenie swojej sytuacji finansowej. W ostatnim wywiadzie na stronie internetowej klubu na ten temat wypowiadał się Anatlij Ził, który odpowiada się za sprzedaż pakietów sponsorskich łotewskiej drużyny. Okazuje się, że osią ich osią napędową ma się okazać popularność speedwaya w Polsce.

ZOBACZ WIDEO Żużel. Jack Holder mówi o wielkiej roli brata. "Dał mi szansę, której wielu nie miało"

- Współpraca z Lokomotivem może być szczególnie interesująca dla osób prowadzących działalność na polskim ryku. Z każdym rokiem w Polsce przybywa mediów, które relacjonują mecze żużlowe. Istnieje wiele portali informacyjnych i sportowych, a także telewizji kochających speedway. Tam żużel oglądają miliony - tłumaczył Ził.

Co więcej, Lokomotiv planuje pracować nad transmisją swoich meczów również w rodzimym kraju. - Planujemy pokazywać nasze domowe spotkania na Łotwie. Postaramy się jak najbardziej rozszerzyć naszą publiczność - podsumował Anatolij Ził.

Dzięki zwiększonej aktywności marketingowej Lokomotiv Daugavpils planuje pozyskać dodatkowych sponsorów. Jednakże w obecnej sytuacji rynkowej wydaje się być to wyjątkowo utrudnione ze względu na pandemię COVID-19. Niemniej, pozostaje trzymać kciuki za powodzenie Łotyszy, bowiem dzięki nim żużel w tym kraju rozwija się całkiem dynamicznie.

Zobacz także: Falubaz zaprezentował nowe kevlary
Zobacz także: Ta liga straciła niemal wszystkich obcokrajowców

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×