Raport SportoweFakty.pl: Kluby Nice PLŻ w Social Media

Zdjęcie okładkowe artykułu:
zdjęcie autora artykułu

Nie ma obecnie klubów sportowych, które nie korzystałyby z mediów społecznościowych. SportoweFakty.pl przygotowały kolejne zestawienie popularności drużyn w Social Media - tym razem z Nice PLŻ.

1
/ 7

Facebook: 1 371 fanów Twitter: 190 fanów Instagram: - YouTube: -

Media społecznościowe na stałe wpisały się w sport. Dzięki serwisom, marki mogą generować ruch, a także wpływać pozytywnie na swój wizerunek. Działania w social media docierają bezpośrednio do grup docelowych, dzięki temu, że są dostępne dla wszystkich internautów. Można więc powiedzieć, że są łatwo osiągalne. Przypomnijmy, że w grudniu prezentowaliśmy już ranking drużyn z Ekstraligi w Social Media. [ad=rectangle] Na ostatniej pozycji w naszym rankingu znalazła się drużyna z Łotwy, która w mediach społecznościowych nie działa zbyt prężnie. Lokomotiv posiada jedynie konta na Facebooku i Twitterze, a treści na nich publikuje średnio co kilka lub kilkanaście dni.

Ranking na podstawie liczby fanów na Facebooku, wszystkie dane pochodzą z 02.03.2015.

2
/ 7

Facebook: 3 477 fanów Twitter: 115 fanów Instagram: - YouTube: -

Beniaminek Nice Polskiej Ligi Żużlowej również posiada konta wyłącznie na Facebooku i Twitterze. Na razie nie cieszą się one wielkim zainteresowaniem (choć na Facebook jest ono prowadzone dość prężnie), ale pierwszy w historii awans krakowskiego klubu do I ligi może pozytywnie wpłynąć na zainteresowanie klubem, a co za tym idzie, jego profilami w mediach społecznościowych.

Ranking na podstawie liczby fanów na Facebooku, wszystkie dane pochodzą z 02.03.2015.

3
/ 7

Facebook: 4 094 fanów Twitter: - Instagram: 120 fanów YouTube: 0 wyświetleń

Drugi z beniaminków dotąd prężnie działał tylko na Facebooku, ale to ma ulec zmianie. Ostrovia posiada już konto na Instagramie oraz kanał na youtube (na razie bez żadnych nagrań) i w nadchodzącym sezonie zamierza mocno działać w mediach społecznościowych. - Jest to dla nas bardzo ważny kanał komunikacji z kibicami. Pozwala nam budować trwałe relacje i mamy nadzieję, że te działania zostaną dostrzeżone - słyszymy od osoby odpowiedzialnej za social media w klubie. Na ten moment klubu nie ma tylko na Twitterze i najprawdopodobniej w najbliższym czasie nie ulegnie to zmianie.

Ranking na podstawie liczby fanów na Facebooku, wszystkie dane pochodzą z 02.03.2015.

4
/ 7

4. miejsce: Orzeł Łódź

Facebook: 5 019 fanów Twitter: 65 fanów Instagram: - YouTube: 5 616 wyświetleń

Orzeł jest coraz bardziej widoczny w mediach społecznościowych. Aktywnie prowadzone jest konto na Facebooku, jest kanał na YouTube (choć na razie bez wielu wyświetleń), a od kilku dni łodzianie są również na Twitterze. W tej chwili drużyny prezesa Witolda Skrzydlewskiego (który również posiada swój fanpage na Facebooku) brakuje jedynie na Instagramie.

Ranking na podstawie liczby fanów na Facebooku, wszystkie dane pochodzą z 02.03.2015.

5
/ 7

3. miejsce: ŻKS ROW Rybnik

Facebook: 5 698 fanów Twitter: 309 fanów Instagram: - YouTube: 24 filmy

Na najniższym stopniu podium naszego zestawienia znalazła się drużyna z Rybnika. ŻKS ROW od niedawna funkcjonuje na Twitterze, a na YouTube co prawda nie posiada swojego kanału, ale za pośrednictwem "KasperekFilms" regularnie emitowany w Internecie jest m.in. rybnicki Magazyn Żużlowy.

Ranking na podstawie liczby fanów na Facebooku, wszystkie dane pochodzą z 02.03.2015.

6
/ 7

2. miejsce: Polonia Bydgoszcz

Facebook: 10 936 fanów Twitter: 824 fanów Instagram: 190 fanów YouTube: 67 865 wyświetleń

Przyszłość bydgoskiego żużla w rozgrywkach na zapleczu PGE Ekstraligi co prawda stoi pod znakiem zapytania, jednak w naszym raporcie postanowiliśmy ująć Polonię. Klub jest dobrze prowadzony w mediach społecznościowych. Posiada konta na wszystkich najpopularniejszych portalach i są one na bieżąco aktualizowane.

Ranking na podstawie liczby fanów na Facebooku, wszystkie dane pochodzą z 02.03.2015.

7
/ 7

Facebook: 12 798 fanów Twitter: 1561 fanów Instagram: 136 fanów YouTube: 1 184 574 wyświetleń

Na pierwszym miejscu naszego zestawienia znalazł się klub z pierwszej stolicy Polski. Start jest najliczniejszy spośród wszystkich klubów na Facebooku. Posiada też dobrze prowadzone konto na Twitterze i kanał na YouTube z pokaźną liczbą odsłon jak na polski klub żużlowy. Nieco kuleje jedynie profil na Instagramie, bowiem ostatnia wrzuta na niego dokonana została... 11 października 2012 roku.

Ranking na podstawie liczby fanów na Facebooku, wszystkie dane pochodzą z 02.03.2015.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty
Komentarze (15)
avatar
I TYLKO START
2.03.2015
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Lubimy, lubimy, zwlaszcza te z Grudziadza;)  
avatar
yes
2.03.2015
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Ma to jakieś znaczenie dla klubu żużlowego?  
avatar
dziadek motorower
2.03.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
obserwować tylko - Harris TV!!!  
avatar
tomas68
2.03.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Po co komu to,przecież te wszystkie dane to fikcja. Ile to z tych ludzików z nazwiska i imienia się przedstawia.  
avatar
PiciuSKS
2.03.2015
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Taki ranking dla rankingu mam wrażenie... To powinno się bardziej opierać o konkretne wyliczenia wartości, czy też potencjału medialnego. A co do Startu to mnie martwi, że Start TV już nie funk Czytaj całość