Raport WP SportoweFakty: Kluby PGE Ekstraligi w social media

Nie ma obecnie klubów sportowych, które nie korzystałyby z mediów społecznościowych. Na stałe wpisały się już one w sport. Dzięki serwisom, marki mogą generować ruch, a także wpływać pozytywnie na swój wizerunek.

Wojciech Ogonowski
Wojciech Ogonowski

Działania w social media docierają bezpośrednio do grup docelowych, dzięki temu, że są dostępne dla wszystkich internautów. Można więc powiedzieć, że są łatwo osiągalne. WP SportoweFakty przygotowały drugie zestawienie popularności drużyn żużlowej PGE Ekstraligi w serwisach społecznościowych (poprzednie opublikowaliśmy równo rok temu). Jak wypadły w nich zespoły z najlepszej żużlowej ligi świata?8. miejsce: MRGARDEN GKM Grudziądz (bez zmian)

Facebook: 6 538 fanów (rok temu 3 771)
Twitter: 1565 fanów (520)
Instagram: 674 fanów (128)
YouTube: 889 025 wyświetleń

GKM nie poprawił swojej zeszłorocznej pozycji. Oczywiście zyskał fanów - zwłaszcza na Twitterze i Instagramie, ale już Facebooku bardziej okazale prezentują się niektóre kluby z Nice PLŻ czy nawet z PLŻ 2. Drużyna względem minionego sezonu wzmocniła formację seniorską - do klubu doszedł Antonio Lindbaeck. Być może bardziej udany pod względem sportowym sezon 2016 pomoże uzyskać większy wzrost.

Ranking na podstawie liczby fanów na Facebooku, wszystkie dane pochodzą z 29.12.2015.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Czy śledzisz za pomocą mediów społecznościowych zespół, któremu kibicujesz?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
inf. własna
Zgłoś błąd
Komentarze (17)
  • yes Zgłoś komentarz
    Kluby i tak muszą starać się działać i unikać kłopotów. Nie jest lekko/łatwo być żużlowym klubem sportowym.
    • Maciusia Bajka Zgłoś komentarz
      Chyba można zamienić kolejność Rybnika z Grudziądzem no chyba, że wyznacznikiem jest Facebook a pozostałe portale tak tylko figurują w tym zestawieniu
      • sympatyk żu-żla Zgłoś komentarz
        Każdy ranking podsumowuje jakiś okres czasu.,ten n,p, w mediach, czy to się przekłada na wynik jakiegoś klubu,zależy jak kto uważa,. Raczej kluby wiedzą jakie jest zainteresowanie
        Czytaj całość
        działalnością klubu przez fanów,Kibic nie rozdzieli się nie może być w kilku miejscach jednocześnie więc szuka różnych źródeł wiedzy na dany temat ,Media właśnie taką rolę tworzą,różnymi kanałami,ta wiedza przepływa,różnie interpretowana.
        • Spar Zgłoś komentarz
          Falubaz to jest superrrr klub:)
          • DanGW Zgłoś komentarz
            Nie wiem co wnosi ten rankingm, bo to tylko pokazuje ile kluby mają wirtualnych jaśków, którzy sie w żadnej sposób nie dokładają do wyniku klubu. O wiele więcej mówi ranking ostatnio
            Czytaj całość
            zrobiony publiczności z ostatnich lat. Tutaj to tylko witualna liczba, która nijak się przekłąda na cokolwiek. Prosty przykład. Leszno z 15tys skoczyło na 45tys. Widać, że po zdobyciu złota, a ilu z tych ludzie będzie kibicować w przyszym roku jak już nie będą tak zafascynowani? A lajki zostaną i będą mówić o niczym.
            • Piter P Zgłoś komentarz
              Bo Falubaz to jest potęga....na glinianych nogach. Jeżeli w tym sezonie nie pojedzie w finale - zwali się. I już nie wstanie.
              • brazzo14 Zgłoś komentarz
                Nie wiem jak Wy ale jak patrze na każde zdjęcie to dla mnie już by mogła liga jechać :):):)
                • lukim81 Zgłoś komentarz
                  Każdy niemal zawodnik ma facebooka lub twittera a o stronie internetowej nie wspomnę,społecznościowe media mają mocną siłę przebicia.
                  • moherowy beret Zgłoś komentarz
                    jeszcze troche i w rzeszowie bedzie internet, nie mylić z internatem!
                    • BartekzZG Zgłoś komentarz
                      Co raz wiecej seniorów zaklada facebooka.