Raport WP SportoweFakty: Kluby PGE Ekstraligi w social media
Nie ma obecnie klubów sportowych, które nie korzystałyby z mediów społecznościowych. Na stałe wpisały się już one w sport. Dzięki serwisom, marki mogą generować ruch, a także wpływać pozytywnie na swój wizerunek.
Działania w social media docierają bezpośrednio do grup docelowych, dzięki temu, że są dostępne dla wszystkich internautów. Można więc powiedzieć, że są łatwo osiągalne. WP SportoweFakty przygotowały drugie zestawienie popularności drużyn żużlowej PGE Ekstraligi w serwisach społecznościowych (poprzednie opublikowaliśmy równo rok temu). Jak wypadły w nich zespoły z najlepszej żużlowej ligi świata?8. miejsce: MRGARDEN GKM Grudziądz (bez zmian)
Facebook: 6 538 fanów (rok temu 3 771)
Twitter: 1565 fanów (520)
Instagram: 674 fanów (128)
YouTube: 889 025 wyświetleń
GKM nie poprawił swojej zeszłorocznej pozycji. Oczywiście zyskał fanów - zwłaszcza na Twitterze i Instagramie, ale już Facebooku bardziej okazale prezentują się niektóre kluby z Nice PLŻ czy nawet z PLŻ 2. Drużyna względem minionego sezonu wzmocniła formację seniorską - do klubu doszedł Antonio Lindbaeck. Być może bardziej udany pod względem sportowym sezon 2016 pomoże uzyskać większy wzrost.
Ranking na podstawie liczby fanów na Facebooku, wszystkie dane pochodzą z 29.12.2015.
Aktualne składy drużyn: PGE Ekstraliga -> | Metalkas 2. Ekstraliga -> | Krajowa Liga Żużlowa ->
-
yes Zgłoś komentarzKluby i tak muszą starać się działać i unikać kłopotów. Nie jest lekko/łatwo być żużlowym klubem sportowym.
-
Maciusia Bajka Zgłoś komentarzChyba można zamienić kolejność Rybnika z Grudziądzem no chyba, że wyznacznikiem jest Facebook a pozostałe portale tak tylko figurują w tym zestawieniu
-
sympatyk żu-żla Zgłoś komentarzdziałalnością klubu przez fanów,Kibic nie rozdzieli się nie może być w kilku miejscach jednocześnie więc szuka różnych źródeł wiedzy na dany temat ,Media właśnie taką rolę tworzą,różnymi kanałami,ta wiedza przepływa,różnie interpretowana.
-
Spar Zgłoś komentarzFalubaz to jest superrrr klub:)
-
DanGW Zgłoś komentarzzrobiony publiczności z ostatnich lat. Tutaj to tylko witualna liczba, która nijak się przekłąda na cokolwiek. Prosty przykład. Leszno z 15tys skoczyło na 45tys. Widać, że po zdobyciu złota, a ilu z tych ludzie będzie kibicować w przyszym roku jak już nie będą tak zafascynowani? A lajki zostaną i będą mówić o niczym.
-
Piter P Zgłoś komentarzBo Falubaz to jest potęga....na glinianych nogach. Jeżeli w tym sezonie nie pojedzie w finale - zwali się. I już nie wstanie.
-
brazzo14 Zgłoś komentarzNie wiem jak Wy ale jak patrze na każde zdjęcie to dla mnie już by mogła liga jechać :):):)
-
lukim81 Zgłoś komentarzKażdy niemal zawodnik ma facebooka lub twittera a o stronie internetowej nie wspomnę,społecznościowe media mają mocną siłę przebicia.
-
moherowy beret Zgłoś komentarzjeszcze troche i w rzeszowie bedzie internet, nie mylić z internatem!
-
BartekzZG Zgłoś komentarzCo raz wiecej seniorów zaklada facebooka.