SPAR Falubaz prowadzi w rankingu społecznościowym drużyn Enea Ekstraligi
Jak wynika z badania mediów społecznościowych Social Track przeprowadzonego przez Pentagon Research, wśród zespołów Enea Ekstraligi, najwięcej wirtualnych fanów posiada [tag=858]SPAR Falubaz Zielona Góra[/tag].
Podobnie jak w ubiegłym roku zielonogórzanie nie mieli sobie równych i posiadają łącznie 48 852 "Lubię to" swojego profilu społecznościowego na Facebooku. SPAR Falubaz jest zdecydowanym liderem i wyprzedza drugą Stal Gorzów o ponad 10 tysięcy "Lubię to".
Gorzowianie z 38 510 fanami wskoczyli w tym roku na drugie miejsce, zostając jednocześnie zespołem, który najbardziej powiększył grono fanów swojego profilu. Miejsce trzecie przypadło KantorOnline Viperprint Włókniarzowi Częstochowa, który w porównaniu do poprzedniego rankingu spadł o jedną lokatę, mimo że również znacząco zwiększył liczbę fanów.
Badanie zostało przeprowadzone do dnia 2 września 2014 roku i jest wykonywane w formie stałego monitoringu. Podczas badania wykorzystano autorskie narzędzie Pentagon Social Track, pozwalające na zbieranie statystyk z portali społecznościowych. Raport został stworzony w oparciu o serwis Facebook oraz oficjalne profile społecznościowe 8 drużyn występujących w sezonie 2014 w Enea Ekstralidze. Za oficjalne konta społecznościowe zostały uznane te, których odnośniki znajdowały się na stronach klubowych. W przypadku braku takich informacji konta zostały umieszczone w rankingu na podstawie publikowanych treści oraz monitoringu.
KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>