Krzysztof Włodarczyk: Chcę walczyć ze Szpilką

WP SportoweFakty / Piotr Jagiełło / Na zdjęciu: Krzysztof Włodarczyk
WP SportoweFakty / Piotr Jagiełło / Na zdjęciu: Krzysztof Włodarczyk

- Czas wyrównać rachunki - zapowiada Krzysztof Włodarczyk, który nie ukrywa, że chciałby stoczyć walkę z Arturem Szpilką i to jeszcze w tym roku.

W tym artykule dowiesz się o:

37-letni Krzysztof Włodarczyk był gościem magazynu "Ring". W studiu TVP Sport otwarcie przyznał, że chciałby jeszcze raz spróbować swoich sił w najcięższej kategorii wagowej. Pięściarz celuje w pojedynek z Arturem Szpilką i to... jeszcze w tym roku!

- Musiałbym się mocniej zaadaptować w wadze ciężkiej, ważąc przynajmniej 96 kg. Wtedy nie straciłbym szybkości. Szpilka? Z jednej strony chodzi o ambicje, z drugiej musi się także zgadzać kasa. Pojedynek w tym roku jest bardzo możliwy. Jest we mnie chęć wyrównania rachunków - przyznał.

Obaj swoje najlepsze lata mają już za sobą, ale ich potyczka rozgrzewa do czerwoności kibiców w Polsce. Szpilka w jednym z ostatnich wywiadów stwierdził, że Włodarczyk "trzęsie portkami" na ewentualną myśl o walce. 37-letni pięściarz odniósł się do tych słów. Stwierdził, że Szpilce brakuje pokory.

Zobacz także: Floyd Mayweather twierdzi, że mógłby dostać miliard dolarów za walkę w UFC

- Nie chcę się zniżać do pewnego poziomu. Mówi, że "trzęsę portkami"? Poczekajcie... Dwie walki z Mollo i cztery razy na glebie. Ciężki nokaut z Wilderem. Ktoś inny dotyka jego brodę i on znowu pada. Kownacki w ringu go ośmieszył, a Szpilka jeszcze się "sadzi", zamiast ukłonić się grzecznie i przeprosić? - skomentował Włodarczyk.
Na razie Włodarczyk wystąpi na gali Knockout Boxing Night, która odbędzie się 23 marca. Jednym z jego potencjalnych rywali jest Nigeryjczyk Lateef Kayode.

ZOBACZ WIDEO Michael Ballack dla WP SportoweFakty: Lewandowski problemem? To były mocne słowa

Komentarze (7)
avatar
Marcin Zuchowski
10.02.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Szpilka to kelner i tyle w temacie, nic nie osiągnął i nic już nie osiągnie, no chyba że mistrzowski pas Facebooka 
dzony85
10.02.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Szpilka dostanie łomot aż miło 
avatar
--iki--
9.02.2019
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
wlodarczyk tez ostatnio odpornoscia nie grzeszy - wg mnie ciosy ktore przyja od chakijewa zakonczyly jego odpornosc od tamtej walki ktora co prawda wygral ale jest juz tym samym zawodnikiem. Os Czytaj całość
avatar
Andrzej Kalinowski
9.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
szpilka to zwykla wiezienna panienka 
avatar
DONALD2000
9.02.2019
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
szpilka poszedl na glodowke ma zastapic glowke......gloduje by dostac ta kase..bo nie zachodzi na implanty dla bezplodnej kamili po 12 skrobankach. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.