Od 1994 roku EA Sports wydawało nową serię piłkarskiej gry FIFA. Okazuje się jednak, że twórcy poważnie zastanawiają się nad prawdziwą rewolucją w sprawie wydawania serii, o której poinformował prezes spółki Andrew Wilson. Zamiast nowej odsłony z 19 z tyłu, chcą postawić na model subskrypcji.
- Naprawdę myślimy, aby rozprowadzać te gry jako 365-dniowa, aktualizowana usługa - wyjaśnił prezes EA Sports w wywiadzie dla Bloomberga.
Co to może oznaczać w praktyce? Zamiast nowej gry FIFA 19 twórcy wydawaliby obszerną aktualizację do ostatniego wydania, uwzględniającą zmiany na rynku transferowym czy wyglądu i formy piłkarzy.
Na razie nie wiadomo, czy gracze mieliby płacić za miesięczną czy roczną subskrypcję i jaka mogłaby być cena takiej usługi.
ZOBACZ WIDEO Polski e-sport ma swój Real Madryt. "E-sportowcy dużo trenują i muszą o siebie dbać"