Hollywood i Netflix zainteresowane PUBG

Playerunknown's Battlegrounds było jednym z największych hitów ubiegłego roku. Mimo że gra do grudnia 2017 była jeszcze w fazie wczesnego dostępu, sprzedano ponad 26 milionów kopii. Deweloperzy mają w planach rozwinąć franczyzę.

Karol Przedpełski
Karol Przedpełski
Playerunknown's Battlegrounds Materiały prasowe / http://store.steampowered.com/app/578080/PLAYERUNKNOWNS_BATTLEGROUNDS/ / Playerunknown's Battlegrounds
Dyrektor generalny PUBG, Chang Han Kim przyznał, że otrzymał propozycję współpracy od hollywoodzkich producentów i Netflixa bazującą na grze. Wspomniał również, że chciałby aby PUBG jako gra brała udział w różnych gałęziach przemysłu takich jak: Esport, kino, kreskówki, animacje i inne biznesowe obszary.

Wypuszczenie ekranizacji Playerunknown's Battlegrounds do kin może odnieść sukces. Trzy adaptacje filmów z gier z ostatnich dwóch lat pokazały, że w kinie jest miejsce na gry wideo. Warcraft zgromadził 434 miliony dolarów, Resident Evil: The Final Chapter i Assassin's Creed zarobiły odpowiednio 312 milionów i 241 milionów.

W rozmowie z South Korea’s InvenGlobal, Chang Han Kim wypowiedział się również w kwestii wersji dla posiadaczy PlayStation 4. Oznajmij, że z racji tego iż na tę chwilę Xbox One ma wyłączność w tej kwestii, skupią się na dokończeniu wersji na Xbox'a, a gdy, i jeśli, nadarzy się okazja, z pewnością celem będzie wypuszczenie tytułu na każdej platformie.

ZOBACZ WIDEO: Team Kinguin po zwycięstwie w PLE. "Poziom jest coraz wyższy"
Czy uważasz, że PUBG ma szanse w innych gałęziach przemysłu?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×