Mercedes-Benz partnerem turnieju ESL One w Katowicach

Materiały prasowe / Mercedes-Benz / Mercedes-Benz wspiera esport
Materiały prasowe / Mercedes-Benz / Mercedes-Benz wspiera esport

Mercedes-Benz aktywnie wspiera coraz popularniejszy świat esportu. Producent ze Stuttgartu będzie partnerem ESL One w Katowicach - pierwszego w Polsce turnieju klasy Major w grę Dota 2. To jedna z największych tego rodzaju imprez w Europie.

W tym artykule dowiesz się o:

Podczas imprezy w katowickim Spodku po raz pierwszy zostanie pokazana w Polsce nowa Klasa A. To pewnego rodzaju przełom w świecie esportu, o czym na Twitterze napisał dyrektor zarządzający w Mindspot Communication&Media.

- Była już premiera BMW M5 na Gamescomie, Porsche 911 GT2 RS na E3, a teraz Mercedes A po raz pierwszy w historii pokazany będzie na turnieju esportowym - napisał na Twitterze Juliusz Kornaszewski.

Dwucyfrowe wskaźniki wzrostu popularności, wyprzedane miejsca na stadionach całego świata, roczne pule nagród przekraczające 100 milionów euro i niemal 500 milionów godzin streamingu oglądanych co miesiąc - esport cieszy się coraz większym uznaniem nie tylko w Polsce, ale również na całym świecie. Dostrzegają to również międzynarodowe korporacje, które inwestują w młodą "dyscyplinę". Od końca ubiegłego roku globalny świat esportu aktywnie wspiera Mercedes-Benz - jako partner i współorganizator turniejów ESL One.

Już 24 i 25 lutego 2018 roku w Katowicach odbędzie się turniej ESL One w Dota 2. To impreza o międzynarodowej skali i pierwszy turniej klasy Major w tej grze w Polsce. Drużyny ze światowej czołówki zawalczą o nagrody, których łączna pula wynosi 1 mln dolarów, a ich mecze będą śledzić tłumy widzów w katowickim Spodku oraz w sieci, za pośrednictwem internetowej transmisji. Równocześnie do turniejowych rozgrywek odbędzie się plebiscyt na najcenniejszego gracza - MVP, wybieranego również głosami publiczności. Zwycięzca otrzyma nowy egzemplarz wybranego kompaktowego Mercedesa.

- W porównaniu z wieloma znanymi strukturami sportowymi, takimi jak piłka nożna, tenis czy inne dyscypliny, które można uznać za bardziej tradycyjne, eSport charakteryzuje się znacznie większą dynamiką. Ponieważ oferują nam ogromną elastyczność, nie stawiają nas w sytuacji, w której pełnimy wyłącznie funkcje sponsorskie. Przeciwnie – możemy działać tu jak prawdziwy partner. Dla mnie to jeden z doskonałych przykładów na współtworzenie wielkich turniejów. Przykładowo, jesteśmy partnerami ESL, co daje nam znaczne możliwości w tworzeniu prawdziwej wartości dla grupy docelowej - powiedział doktor Jens Thiemer, wiceprezes ds. marketingu Mercedes-Benz Cars.

Turniej ESL One rozpocznie się w sobotę 24 lutego o godzinie 12:00 w katowickim Spodku przy al. Korfantego 35. Wstęp jest bezpłatny.

ZOBACZ WIDEO: Oni zajmą miejsce Borka czy Szpakowskiego? Tak pracują komentatorzy e-sportu

Komentarze (0)