Turnieje League of Legends Clash będą miały w sobie mechanizm "Sudden Death"
Długo wyczekiwane turnieje Clash wchodzą do gry już w tym tygodniu i cały czas dowiadujemy się o nich czegoś nowego. Okazuje się, że twórcy gry, w celu uniknięcia przedłużania gier, zaimplementowali do gry system "Nagłej Śmierci".
Riot Games zdecydowało o dodaniu tego szczegółu w celu uniknięcia przedłużania gier, w obawie o frekwencję na turniejach. Nie da się ukryć, że gdyby jakaś drużyna czekała na kolejny mecz turniejowy przez godzinę lub więcej to mogłaby się potężnie zniechęcić. Twórcy League of Legends zakładają, że gry nie będą trwały dłużej niż godzinę, więc wprowadzili następujące ograniczenia czasowe:
- Po 60 minutach, wieże staną się bardziej kruche i łatwe do zniszczenia
- Po 65 minutach, struktury zaczną się uszkadzać ze stałą prędkością w kolejności(zewnętrzne wieże, następnie inhibitory, wieże nexusa, a na końcu sam nexus)
- Po wybiciu czasu 70:00 jedna z drużyn wygra mecz.
Pomimo ogólnego pojęcia o tym, że turnieje Clash nie są i nie będą idealne, to zmiana ta wydaje się być całkiem sensowna. Brak aktywnej administracji zmusił Riot Games nawet do wyłączenia możliwości dania pauzy w trakcie turnieju - poleganie w tym przypadku na samym systemie turniejowym byłoby niemądre.Jest to jedyna i ostatnia deska ratunku ale jest bardzo mało prawdopodobne, że się wydarzy. Musimy nadać wszystkim meczom w Clashu niezmienny maksymalny czas gry - mówią przedstawiciele Riot Games
Po upływie 60 minut drużyny widząc zagrożenie dla swoich struktur, będą chciały forsować jak najwięcej walk. Doprowadzi to do szybkiego rozwiązania potyczek, a drabinki będą realizowane szybciej - przełoży się to na jakość turniejów Clash, oraz samego odbioru tej inicjatywy.
Jeżeli zamierzacie wziąć udział w Clashu polecamy również przestudiować całość oficjalnego FAQ od Riot Games.
Clash pojawi się już w piątek, 25 maja 2018.
ZOBACZ WIDEO Wiktor "TaZ" Wojtas: Chciałbym zagrać na Stadionie Narodowym wypełnionym po brzegi