HS. "Wejście Smoków" już dostępne. Na graczy czeka 5 nowych portretów - Galakrondów

Materiały prasowe / Blizzard / Na zdjęciu: logo Hearthstone Wejście Smoków
Materiały prasowe / Blizzard / Na zdjęciu: logo Hearthstone Wejście Smoków

Nie mogło być inaczej. Ostatni dodatek w Hearthstone'owym Roku Smoka musiał skupiać się na tych właśnie istotach. "Wejście Smoków" jest już dostępne w grze. Na graczy czeka wiele nowości, w tym 5 portretów, wraz z nową mechaniką "Inwokuj".

"W Wejściu Smoków gracze sięgną po potężne moce tych wielkich gadów. Smoków jest w tym rozszerzeniu pod dostatkiem! Będzie można przyzywać całkiem nowe legendarne smoki, siać spustoszenie na polu walki za pomocą ich zionięć oraz zdobywać wzmocnienia podczas bohaterskich zadań pobocznych. Dodatkowo, dzięki pięciu nowym kartom bohaterów, każda z pięciu klas Z.Ł.A. – kapłan, łotr, szaman, czarnoksiężnik i wojownik – będzie mogła przeistoczyć się w samego Galakronda, zyskując stosowny Okrzyk bojowy i moc specjalną." - w ten sposób najnowsze rozszerzenie Hearthstone zapowiada Blizzard. Co dokładnie czeka na graczy wraz z nowym rozszerzeniem?

Galakrond

Wspomniane 5 nowych portretów to 5 postaci Galakronda. Każdy z nich kosztuje 7 many, każdy posiada tradycyjne 5 pancerza oraz daje nam nową moc specjalną. Nowością jest natomiast mechanika "Inwokuj". Zagranie dowolnej karty z tym słowem kluczowym zanim zagramy naszego Galakronda, spowoduje wzmocnienie jego okrzyku bojowego.

Co jednak najważniejsze dla większości graczy - wszystkie 5 portretów otrzymamy za darmo, gdy tylko otworzymy pierwszy pakiet z nowego dodatku.

ZOBACZ WIDEO PGA 2019. "Rock" o Cyberpunku 2077. "Bardzo na niego czekam"

Klasy, które otrzymują nowy portret: kapłan, szaman, łotr, czarnoksiężnik, wojownik.

Czytaj także: League of Legends. Ultraliga. Artur "Rybson" Gębicz wyrzucony z iHG. Powodem kwestie dyscyplinarne

Zadania poboczne

Dotychczas karty zadań, znane powszechniej jako "questy", stanowiły podstawę talii. To wokół nich skupiała się strategia gry. Tym razem Blizzard postanowił wprowadzić ich lżejszą formę. Mechanika jest identyczna, jednak zadania są prostsze, a nagrody mają mniejszy impakt na rozgrywkę. W trakcie jednego meczu będziemy natomiast mogli zagrać kilka różnych questów, w dowolnym momencie gry (tym razem nie będziemy otrzymywać ich do ręki startowej).

Czytaj także: MTG. Olbrzymi sukces Polaka. "Kanister" zagra na mistrzostwach świata!

Smocze zionięcia

Nowym typem kart są też smocze zionięcia. Co prawda nie jest to żadna innowacyjna mechanika, a bardziej nowa grupa kart o określonych warunkach użycia. Mianowicie czary z tej grupy będą miały dodatkowy efekt, często bardzo silny, o ile w naszej ręce znajdować się będzie smok.

Całe rozszerzenie, wraz z 135 nowymi kartami, jest już dostępne w grze. Nowy dodatek nie spowodował odejścia żadnych kart do dziczy. Rotacja kart nastąpi wraz z wyjściem kolejnej ekspansji, a co za tym idzie, nowego roku w grze. 

Komentarze (0)