KokpitKibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

#PLEmediaday: Kilkudziesięciu uczestników, gość specjalny, warsztaty i nagrania

Prelegenci ze świata esportu, mediów, kultury i biznesu, gościnny udział Marcina Gortata, kilkudziesięciu zawodników i przedstawicieli drużyn PGE Dywizji Mistrzowskiej, kilka równolegle działających stanowisk foto i wideo.

Sławomir Serafin
Sławomir Serafin
PLE Media Day Polska Liga Esportowa / Michał Mazurek / PLE Media Day

Pretekstem do spotkania wszystkich zaproszonych gości był media day specjalnie zorganizowany przez Polską Ligę Esportową tuż przed startem sezonu Jesień 2021.

Sobotnie wydarzenie podzielone zostało na dwie części: sesję warsztatową i foto-wideo. Podczas pierwszej z nich zawodnicy oraz przedstawiciele drużyn, w tym m.in. właściciele i managerowie organizacji oraz członkowie social media teamów, mogli wysłuchać krótkich wystąpień na temat budowania własnej marki, komunikacji i współpracy z ligą. Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej opowiedział o znaczeniu profesjonalnej ligi dla rozwoju zawodników i drużyn, Patryk Wolski, manager gwiazd poruszył ważny aspekt budowania własnej marki, a Jakub Świsłowski ze Sponsoring Insight przybliżył temat wizerunku zawodników w mediach.

Tradycyjnie już podczas wydarzeń organizowanych przez Polską Ligę Esportową nie mogło zabraknąć niespodzianek. Gość specjalny wydarzenia, czyli Marcin Gortat, światowa gwiazda koszykówki i inwestor Polskiej Ligi Esportowej, w charyzmatycznym wystąpieniu omówił znaczenie profesjonalnych szkoleń na przykładzie NBA, przywołując konkretne przykłady przedstawiające realne działania prowadzące do rozwoju organizacji. Legendarny koszykarz wspominał też o znaczeniu zaangażowania zawodników w życie drużyny m.in. z perspektywy współpracy z mediami. Ogromnym zainteresowaniem uczestników #PLEmediaday cieszyło się Q&A z Marcinem Gortatem i przedstawicielami Polskiej Ligi Esportowej. Pytania padające z sali doprowadziły do niezwykle interesującej dyskusji i wymiany doświadczeń.

Druga część wydarzenia w pełni poświęcona była wywiadom, nagraniom oraz grupowej i indywidualnej sesji fotograficznej zgromadzonych drużyn: Mad Dog’s Pact, Illuminar Gaming, Izako Boars, Honoris, PGE Turów Zgorzelec, x-kom AGO, Team Esca Gaming, Tarczyński Protein Team, M1 Eden, których zmagania podczas będzie można obserwować już od 22 września br. W nadchodzącym sezonie PGE Dywizji Mistrzowskiej do walki stanie aż 10 teamów, co oznacza większą liczbę spotkań i dłuższe dni transmisyjne – te startować będą już od godz. 13:00. Stawka jest wysoka, bo pula finansowa do podziału pomiędzy organizacje wyniesie aż 250 000 zł.

Przypomnijmy, że niespełna tydzień temu pomiędzy Polską Ligą Esportową a organizacjami współtworzącymi najwyższą klasę rozgrywkową, podpisana została umowa o Centralizacji Praw Sponsoringowych. To pierwszy tak kompleksowy model biznesowy w świecie esportu, który stanowi deklarację o poważnej i długofalowej współpracy z organizacjami. Dla drużyn oznacza m.in. partycypowanie w kontraktach sponsoringowych, otwarcie drogi do kontaktu z zupełnie nowymi podmiotami, gwarancję stabilności i przewidywalności rozwoju. Dla partnerów poszczególnych dywizji Polskiej Ligi Esportowej – jasność i przejrzystość przynależnych zasad. Warto również podkreślić, że innowacyjność i nowatorskie podejście do zarządzania prawami sponsorskimi wyznaczają zupełnie nieznane dotąd standardy współpracy.

Polub SportoweFakty na Facebooku
Zgłoś błąd
WP SportoweFakty
Komentarze (0)
    Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
    ×
    Sport na ×