Sługusy (Lackey'e)
Sługusów do ręki dodać nam mogą karty należące do Ligi Z.Ł.A. Póki co, Blizzard ujawnił jedną tego typu kartę. Sami sługusi natomiast są to stronnicy o statystykach 1/1 ze specjalnymi dodatkowymi umiejętnościami. Wszystkich z nich zobaczyć można na powyższym obrazku.
Intrygi (Scheme)
Intrygi to zaklęcia, których efekt będzie stawał się potężniejszy wraz z każdą kolejną turą, w której czar ten będzie znajdować się w naszej ręce. Póki co poznaliśmy dwie z intryg, jedną dla szamana, drugą dla łotra.
Czytaj także: AGO w finale WESG
ZOBACZ WIDEO Tyler "Ninja" Blevins po raz pierwszy w Polsce. Zobacz relację z jego "nocnej zmiany"
Zakazane... (Forbidden...)
Tę mechanikę fani Hearthstone'a powinni kojarzyć doskonale. W dodatku "Przedwieczni Bogowie" mieliśmy do czynienia z wieloma tego typu kartami. Dla przykładu paladyn mógł się wyleczyć za dwukrotność wydanych punktów many dzięki zakazanemu uzdrowieniu, zaś mag mógł uderzyć w stronnika obrażeniami równymi ilości pozostałych kryształów many. Teraz zaś, Blizzard zaprezentował kolejną tego typu kartę dla kapłana. Kolejną, gdyż wcześniej już Anduin dysponował zakazanym kształtowaniem, które przyzywało jednostkę o koszcie równym wydanej manie. Teraz natomiast, nowy czar będzie pozwalał zabić jednostkę, której atak będzie równy bądź mniejszy posiadanej przez nas manie.
Dwuczar (Twinspell)
Dwuczar to mechanika, która pozwoli dane zaklęcie użyć podwójnie. Po rzuceniu pierwszej jego kopii, z dopiskiem dwuczar, otrzymamy do ręki drugi egzemplarz tego samego czaru, tym razem już bez umiejętności dwuczaru. Póki co poznaliśmy jedynie zaklęcie druida, które za 8 many przyzywa 5 jednostek 2/2. Efekt ten zdecydowanie nie jest powalający, tak więc miejmy nadzieję, że kolejne dwuczary będą nieco potężniejsze.