Bolid pełen brokatu. Ekipa Orlenu zamierza lśnić w Las Vegas

Twitter / Visa Cash App RB / Na zdjęciu: bolid Visa Cash App RB na GP Las Vegas
Twitter / Visa Cash App RB / Na zdjęciu: bolid Visa Cash App RB na GP Las Vegas

Visa Cash App RB szykuje się do GP Las Vegas. Zespół F1 sponsorowany przez Orlen postanowił zmienić malowanie bolidów na wyścig w "mieście grzechu". Nowy projekt wyróżnia użycie sporej ilości brokatu.

W tym artykule dowiesz się o:

Zespół Visa Cash App RB zaprezentował specjalne malowanie przed GP Las Vegas. Wyścig Formuły 1 w "mieście grzechu" rozpoczyna ostatnią fazę sezonu 2024. Składają się na nią również GP Kataru oraz GP Abu Zabi.

Wyścig uliczny w Las Vegas szybko staje się jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu F1, a wiele zespołów, w tym Stake F1 Team i Alpine, już zaprezentowało jednorazowe malowania na tę okazję. Visa Cash App RB dołączył do tego grona, prezentując unikalne malowanie z "oszałamiającym niebiesko-zielonym gradientem i brokatowym wykończeniem" inspirowanym kartą Cash App Visa Glitter, wydaną na początku tego roku.

Malowanie, jak twierdzi zespół, "ucieleśnia blask ikonicznych jasnych świateł i tętniącego życiem nocnego życia Las Vegas", a nowemu wyglądowi samochodu towarzyszą dedykowane kombinezony wyścigowe dla kierowców Yukiego Tsunody i Liama Lawsona. Jest to trzecie specjalne malowanie stworzone przez Visa Cash App RB w F1 w sezonie 2024, po jednorazowych projektach w Miami i Singapurze.

ZOBACZ WIDEO: Czy to powód słabszej formy Janowskiego? Zawodnik odpowiada

- Nie byłoby Las Vegas bez odrobiny brokatu, a jako dom blichtru, słusznym ruchem było przygotowanie takiego malowania na wyścig w Las Vegas. Ma ono szczególne miejsce w historii zespołu, ponieważ to tutaj uruchomiliśmy projekt Visa Cash App RB na początku tego roku. Od tego czasu kreatywna współpraca z naszymi partnerami doprowadziła do powstania wyjątkowych malowań, które wykraczają poza normę, co widzieliśmy w Miami i Singapurze. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć nasz bolid lśniący pod światłami na torze - powiedział Peter Bayer, dyrektor generalny ekipy z Faenzy.

- Dzięki naszemu zaangażowaniu w sponsoring zespołu, chcemy przybliżyć magię Formuły 1 większej liczbie osób i uczynić ten sport bardziej dostępnym. Premiera tego malowania, inspirowanego naszą własną kartą Cash App Glitter, jest kolejnym przykładem zróżnicowanego podejścia Cash App do nawiązania więzi z klientami. Staramy się zbliżać różnorodne grupy odbiorców, otwierać ścieżki dla fanów i łączyć ludzi poprzez doświadczenia, które są niepodobne do niczego innego - dodała Catherine Ferdon, dyrektor marketingu Cash App.

Visa Cash App RB obecnie zajmuje ósme miejsce w klasyfikacji konstruktorów F1, tracąc dwa punkty do siódmego Haasa i kolejne trzy do Alpine, które awansowało na szóste miejsce po podwójnym podium dla Estebana Ocona i Pierre'a Gasly'ego w ostatnim wyścigu w Brazylii.

Źródło artykułu: WP SportoweFakty