- Samochód będzie nadal przyspieszał i zwalniał tak szybko, jak dziś. Zasadniczo silnik nadal będzie bardzo głośny. Wyrwie cię ze snu, a pobliscy mieszkańcy toru wciąż będą narzekać na hałas. Usłyszymy jednak hałas silnika z turbodoładowaniem - powiedział Rob White pełniący obowiązki zastępcy Dyrektora Zarządzającego w Renault Sport.
- Jestem przekonany, że niektórzy ludzie będą z dużą nostalgią wspominać dźwięk silników poprzednich epok. Zarówno obowiązującej jednostki V8 jak i wcześniejszych. Dźwięk nowych będzie po prostu inny, ale wciąż głośny. To tak, gdyby zapytać kogoś czy woli Motorhead czy AC/DC. Ostatecznie to kwestia gustu, ale w obu przypadkach jest głośno - dodał White.
Jesteś kibicem sportów motorowych? Mamy dla Ciebie nowy fanpage na Facebooku. Zapraszamy!