- Nasz program techniczny był bardzo precyzyjnie zaplanowany. Nagle musimy zrobić coś, aby odzyskać stratę poniesioną w konsekwencji decyzji Trybunału. Szkoda, że niektóre zespoły kwestionują to twierdząc, że kara, jaką otrzymaliśmy nie jest znacząca - stwierdził na łamach Autosportu, Ross Brawn.
- Wykonaliśmy dla Pirelli ponad 1000 kilometrów testów. Przetestowaliśmy 12 zestawów opon, które nie są wykorzystywane w sezonach 2013-2014. Każdy, kto uczestniczył w testach opon zdaje sobie dobrze sprawę, że nie ma w nich miejsca na realizację własnych pomysłów - dodał szef Mercedsa.
Tegoroczne testy dla młodych kierowców zaplanowano pomiędzy wyścigami w Niemczech i na Węgrzech. Zespoły pojawią się w Silverstone w dniach 17-19 lipca.
- Testy dla młodych kierowców to trochę myląca nazwa. Pierwotnie intencją tego było promowanie młodych zawodników, ale w rzeczywistości nikt tego nie robi. Zespoły przejadą 1500 km prawidłowego programu testów, z pełnym pakietem poprawek, sprzętem, systemami i nowymi częściami, które pomogą zdobyć cenne informacje. Dodatkowo do dyspozycji będą mieli opony, których używamy podczas wyścigów. To zupełnie inna liga w porównaniu do testów jakie my wykonaliśmy dla Pirelli - uważa Brawn.
Jesteś kibicem sportów motorowych? Mamy dla Ciebie nowy fanpage na Facebooku. Zapraszamy!