W sezonie 2016 dojdzie do zmiany w wyborach mieszanek Pirelli na wyścig. Zespoły będą miały większy udział w wyborach. Włoski producent na Grand Prix przywiezie trzy rodzaje opon, a kierowca będzie mógł skorzystać z dodatkowych dowolnych zestawów. Pojawiły się więc obawy, że może to być niezrozumiałe dla kibiców siedzących przed TV. Dlatego FOM - odpowiedzialne za stronę finansową i medialną w F1 - wspólnie z Pirelli poszukują rozwiązania.
- Wszystkie dane są zintegrowane z FOM, a następnie informacje te dzięki systemowi mogą zostać wysłane do telewizji - powiedział Mario Isola, menedżer wyścigowy Pirelli.
- Pracujemy z FOM, żeby zapewnić wszystkie informacje w czasie wyścigu, dzięki czemu kibic będzie wiedział, co aktualnie się dzieje. Będzie to również przydatne dla mediów. Chcemy, aby było wiadome, jakie opony ma w swoim garażu każdy z kierowców - zakończył.