Red Bull Racing w ostatnich dwóch sezonach ustępował bolidom Mercedesa głównie z powodu słabych osiągów jednostki napędowej. Stajnia imponowała jednak nadal pod względem projektu samochodu.
Przed sezonem 2016 inżynierowie z Milton Keynes mieli jednak wykonać wyjątkową pracę. Według Helmuta Marko podwozie RB12 jest lepsze nawet od maszyn, które dały Red Bullowi cztery tytuły mistrza świata. - To najlepsza konstrukcja w naszej historii - stwierdził.
- Bolid był szybki od początku testów w Barcelonie, a przy tym reagował logicznie na każdą zmianę ustawień - dodał.
Marko był równie optymistyczny jeśli chodzi o silniki TAG-Heuer (Renault), które poprawiły się znacznie względem poprzedniego sezonu. - Widać wyraźny postęp. Wszystko idzie w dobrym kierunku - przyznał.
- Dobrze, że (Renault) uczyniło szefem sztabu Remiego Taffin. On jest praktycznym człowiekiem, który widział problemy na torze i wiedział jak im zaradzić - podsumował.
Zobacz wideo: Powrót "Diablo"!
Źródło: ringpolska.pl