Włoski producent zabierze na tor Circuit de Catalunya najtwardsze ogumienie z możliwych - mieszankę twardą, pośrednią oraz miękką. W wyścigu o Grand Prix Monako podobnie jak na torze w Montrealu kierowcy będą mogli się ścigać na oponie ultramiękkiej, supermiękkiej i miękkiej. Na rundę w Azerbejdżanie, która w ubiegłym roku figurowała pod nazwą GP Europy Pirelli dostarczy komplety supermiękkie, miękkie i pośrednie.
Dotychczasowy przydział na osiem rund sezonu 2017:
Grand Prix | Opona | Opona | Opona |
---|---|---|---|
Australii | ultramiękka | supermiękka | miękka |
Chin | supermiękka | miękka | pośrednia |
Bahrajnu | supermiękka | miękka | pośrednia |
Rosji | ultramiękka | supermiękka | miękka |
Hiszpanii | miękka | pośrednia | twarda |
Monako | ultramiękka | supermiękka | miękka |
Kanady | ultramiękka | supermiękka | miękka |
Azerbejdżanu | supermiękka | miękka | pośrednia |
ZOBACZ WIDEO Tego nie uczą na kursach prawa jazdy. Zobacz, jak sobie radzić w kryzysowych sytuacjach na drodze