Niki Lauda zaprzeczył, jakoby Mercedes miał dołączyć do Ferrari. - To nonsens - powiedział Austriak dla "Auto Motor und Sport".
[tag=52284]
Renault[/tag] nie jest zadowolone z pomysłu Liberty Media odnośnie nowych przepisów silnikowych, które miałyby obowiązywać po sezonie 2020. - Najpierw chcemy poznać szerszą perspektywę gdzie będzie Formuła 1 w roku 2021 - powiedział .
Szef francuskiego zespołu nie jest również zadowolony z budżetu limitowego. Podobnie jak inne ekipy, które uważają, iż właściciel praw komercyjnych zawłaszcza sobie kompetencje organu regulacyjnego. - Przepisy są także w stanie wpływać na komercyjny sukces sportu - tłumaczy wszystkie te zmiany Ross Brawn, dyrektor do sprawy sportowych w F1.
Zdaniem Brytyjczyka, zmiany w przepisach spowodują, iż będzie mniej kar na starcie, dzięki tańszym częścią silników. - Jeśli homologowana turbosprężarka kosztuje trzy tysiące dolarów, nie ma znaczenia jak wiele razy wymienisz ją w trakcie jednego sezonu - dodał.
Czy przeciw zespołów będzie miał wpływ na zmiany? - Nie możemy dalej funkcjonować w ten sposób. Musielibyśmy usłyszeć bardzo przekonujące argumenty - zakończył Brawn.
ZOBACZ WIDEO: Karolina Bojar o partnerce Howarda Webba: Jako sędzia bardzo mi zaimponowała