Kokpit Kibice

Poznaliśmy szczegóły współpracy Roberta Kubicy z Grupą Lotos. Polak ambasadorem marki Dynamic

Grupa Lotos przez najbliższy rok będzie wspierać Roberta Kubicę. W ramach umowy rezerwowy kierowca Williamsa będzie ambasadorem marki Dynamic.
Łukasz Kuczera
Łukasz Kuczera
Robert Kubica (z prawej) Getty Images / Na zdjęciu: Robert Kubica (z prawej)

- Po raz kolejny się spotykamy, gdy wracam. Już nie do ścigania, ale teraz do padoku F1 - mówił podczas czwartkowej konferencji Robert Kubica, w trakcie której doszło do oficjalnego podpisania umowy polskiego kierowcy w Grupą Lotos. Tym samym gdański koncern, który w przeszłości wspierał starty 33-latka w WRC, oficjalnie nawiązał z nim współpracę.

Polak w tym roku jest kierowcą rezerwowym i rozwojowym Williamsa, choć zimą bardzo długo aspirował do roli etatowego zawodnika w zespole z Grove.

- Było wiele rozmów na temat moich możliwości ścigania. Jak wiecie, skończyło się rolą kierowcy rezerwowego w Williamsie. To duży plus dla mnie, że mam wsparcie Lotosu, choć w pewnym momencie się rozstaliśmy, bo mieliśmy różne plany. Możliwość naszycia na kombinezon loga polskiej firmy to coś szczególnego - dodał Kubica.

Z nawiązania współpracy z polskim kierowcą cieszą się też przedstawiciele Grupy Lotos. - Lotos ma duża stajnię ambasadorów-sportowców. Dołączenie Roberta Kubicy do tego grona to sukces, bo Lotos ma sporty motorowe w DNA. Robert to szczególny kierowca. Od początku rozmów mocno mu kibicowaliśmy w negocjacjach z Williamsem - powiedział Piotr Ciach, członek zarządu Grupy Lotos.

W trakcie zimowych negocjacji, gdy Kubica był przymierzany do startów w roli etatowego kierowcy Williamsa, sporo mówiło się o możliwym wsparciu gdańskiego koncernu. Lotos miał być jedną z firm skłonnych wpłacić pieniądze do budżetu ekipy z Grove. Przedstawiciele firmy nie chcieli jednak poruszać tego tematu na konferencji.

- Umowa została zawarta na rok. Dotyczy sponsorowania zawodnika i zaangażowania go w sprawy marketingowe. Mamy drugą umowę z Williamsem, ale ona tylko precyzuje zasady współpracy trójstronnej. Tego kiedy może się w pełnym stroju Williamsa pojawiać w naszych reklamach, kiedy możemy korzystać ze zdjęć - zdradził Witold Pasek, który w Lotosie odpowiada za sprawy związane z marketingiem.

- Lotos w swojej strategii stawia na rozwój technologii i innowację, a Robert realizuje podobne założenia. Ma pomóc Williamsowi w osiąganiu lepszych wyników - dodał Ciach.

Wiadomo też, że Kubica będzie ambasadorem marki Dynamic, która od dwudziestu lat istnieje na rynku, ale wkrótce zostanie odświeżona. Dynamic to nie tylko paliwa i oleje, ale też napoje energetyczne. Polskiego kierowcę będziemy mogli zobaczyć w akcjach promocyjnych energetyka, bo Lotos kładzie nacisk na zwiększenie sprzedaży własnego produktu na stacjach paliw. Odświeżoną wersję napoju będzie można kupić  w czerwcu. 

- Postaram się stworzyć najlepszego energetyka na rynku. Nie pijam kawy, niestety. I to nie jest tekst pod publiczkę. Dlatego napoje energetyczne są częścią mojego życia. Oczywiście na tyle, na ile jest to wskazane przez dietę - powiedział Kubica.

ZOBACZ WIDEO #dziejesiewsporcie: Eugenie Bouchard chce zostać modelką!

Czy Robert Kubica wystąpi w wyścigu F1 w sezonie 2018?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Sporty Motorowe na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (1):

  • Adrian Moreń Zgłoś komentarz
    Już dawno temu napisalem że tak ppwinna się odbywać promocja w sporcie spółek państwowych. mam za to ogromną sympatię do lotosa za Roberta, do orlenu za Giermaziaka i do azotów za
    Czytaj całość
    naszych skoczków. nie podoba mi się natomiast ładowanie w drużyny narodowe, od tego są prawa do transmisji i firmy prywatne chcące zaistnieć. raz jeszcze szacun dla Grupy Lotos za wsparcie Roberta.
    Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
    ×
    Sport na ×